בלבול: "בקרב האוהדים יש קונצנזוס שאני צריך להמשיך"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

לאחר ה-0:0 נגד בית"ר ירושלים, שהותיר גם את מכבי חיפה ללא ניצחון בפלייאוף העליון, טען המאמן: "צריך לשאול את יענקל'ה אם אשאר, אבל אנחנו קבוצה שמתקדמת ושהשיגה יותר מטרות ממה שהיא חשבה"

(גודל טקסט)

ארבעה מחזורים לתוך הפלייאוף העליון, מכבי חיפה עדיין ללא ניצחון. הערב (שבת) היא אמנם צימקה זמנית את הפער ממכבי תל אביב ל-11 נקודות הפרש, אבל המוליכה עוד תשחק ביום שני נגד הפועל באר שבע (20:40 בספורט4) ותוכל להגדיל את הפער בפסגה, כך שעבור מכבי חיפה ה-0:0 הביתי היום נגד בית"ר ירושלים ומשחק נוסף ללא שלוש נקודות יעידו במועדון שהוא כמו הפסד.

בסיום המשחק הודה מאמן הירוקים מרקו בלבול: "זה היה משחק לא טוב. הגענו הרבה פעמים לפס האחרון ולכמה מצבים טובים, אבל לא הצלחנו להבקיע. פגשנו קבוצת פלייאוף אמיתית, קשוחה עם סגל טוב, אבל לא יינו מספיק חדשים בפעולה האחרונה. גם בית"ר לא הגיעה למצבים ויש לה שחקנים יוצאים מן הכלל. כולם עשו את המקסימום, אבל היום זה לא הספיק".

אם מורגשת עייפות: "אני לא מסכים שהשחקנים עייפים. אני חושב ששלטנו בצורה אבסולוטית ורצינו מאוד לנצח, עשינו את החילופים שנראו לנו נכונים ולצערי הם לא השפיעו לטובה, דווקא הלכנו אחורה. לא ידענו לייצר הזדמנויות ולהיות מסוכנים ועלינו להמשיך הלאה אחרי משחק פושר מבחינתו".

שילובו של ירדן שועה בסגל אחרי שהפר בידוד: "אנחנו בעבירות מהסוג הזה מענישים בתוך המועדון. אני רק חושב איך לקדם את השחקנים ולהפוך אותם ליותר טובים, כל מה שקשור לבעיות משמעת יש לנו את הדרך שלנו לטפל בזה ואנחנו לא מטאטאים שום דבר מתחת לשטיח, אלא מטפלים בזה בדרך שאנחנו בוחרים".


ישב על הספסל, אך לא שותף. שועה (מאור אלקסלסי)

אם הוא יישאר בעונה הבאה: "אתם יודעים את מי צריך לשאול, את הבעלים יענקל'ה. אתם יודעים באיזה מצב קיבלתי את הקבוצה ואיפה היא נמצאת היום. גם אומרים שאנחנו הקבוצה הכי התקפית בליגה שמשחקת הכי יפה ואני יכול לומר שהשגנו יותר מטרות ממה שחשבנו. אני חושב שיש קונצנזוס בקרב אוהדי מכבי חיפה ואנשים מביני עניין (שהוא צריך להישאר בליגה)".

הנפילה בפלייאוף: "לא אכנס לתירוצים של סגל קצר ושחקנים חסרים, אי אפשר לבנות בקיץ אחד קבוצה מושלמת ולא בנינו קבוצה מושלמת, אלא קבוצה טובה, צעירה ותחרותית מאוד שמתקדמת. אנחנו צריכים לקפוץ עוד מדרגה ואנחנו נקפוץ אותה. אנחנו רק באמצע הדרך, לא בסוף. כולנו פיללנו לפלייאוף קבוצה של שש קבוצות גדולות וצר לי וכואב לי מאוד שהמגרש היום ריק במקום להיות מלא ב-30 אלף איש. זו אקסטרה שחסרה לשחקנים, הסיטואציה מאוד קשה וגם בלי קהל אנחנו שואפים ליותר".


"אי אפשר לבנות בקיץ אחד קבוצה מושלמת ולא בנינו כזו" (מאור אלקסלסי)

הקשר דולב חזיזה הוסיף לדברי המאמן: "קצת חזרנו ליכולת שלנו, שמאפיינת אותנו בחצי העונה הראשונה, אבל לא הצלחנו להבקיע. היה חסר לנו הפס האחרון ואותה סיומת מדויקת שהייתה לנו לפני הקורונה. לחצנו את בית"ר גבוה, הרווחנו כל כדור ובאמת הרגשתי שאנחנו יותר טובים, אבל לא ניצלנו את המומנטום כדי להבקיע. אני רוצה לנצח את כל המשחקים מעכשיו, זה מה שכולם רוצים, ואנחנו ממשיכים לעבוד".

הקשר הוסיף על התקופה בלי קהל: "זה לא הכדורגל שאני מחפש להציג, כי בסופו של דבר כשהקהל בא לפה ומטריף אותנו בכל פעולה וגורם לנו להאמין, זו דחיפה אדירה. אני חושב שמשחקים ללא קהל זה מראה קשה, קשה בלי אותם 30 אלף איש שמלווים אותנו. בכל מקרה, אין תירוצים, אנחנו צריכים לנצח ואני מאמין שזה יבוא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי