מוכנים? הפצצה שחוזרת לליגת העל

אלכסנדרה כהן
אלכסנדרה כהן | אלבום פרטי

מכבי פתח תקווה קרובה להטיח את שובה לבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי ומי שצפויה לשוב ליציעים - ברגע שמשרד הבריאות יאשר זאת, היא אשתו המהממת של לידור כהן. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

מכבי פ"ת נמצאת בעונה חלומית אחרי הניצחון הגדול על הפועל תל אביב וההעפלה לגמר גביע המדינה, כאשר מעשית גם הבטיחה את חזרתה לליגת העל בתום עונה אחת בלאומית. אז עד שיפגשו חניכיו של אבי לוזון את הפועל באר שבע בקרב על התואר השני בחשיבותו, אנחנו ממתינים בסבלנות לשובם של המלאבסים לליגה שלנו. פייר, התגעגענו. ולא רק לשחקנים ולמועדון, אלא בעיקר לצד היפה והנשי של הקבוצה, נשות הכדורגלנים. אחת מהן, היא אשתו של לידור כהן הוותיק.

איך אפשר לשכוח את אלכסנדרה בושרי, האחת והיחידה? אז ממש לא שכחנו, והיא מתקדמת בצעדי ענק חזרה למקום הראוי לה ולקבוצה של בעלה, ליגת העל. אלכסנדרה תומכת בבועט שלה כבר שנים רבות, אחרי שלא נוכל לשכוח את הצעת הנישואין הרומנטית של כהן, שכרע ברך מתחת לגשר ברוקלין, בימים שלפני הקורונה שיכולנו לנסוע ולטייל בעולם. זה קרה לפני שנתיים, ולפני שנה וקצת השניים שברו את הכוס, הפכו לבעל ואישה ומאז אנחנו ממתינים בסבלנות לדור ההמשך.

חוץ מלהרים ולעודד את בעלה בכל הזדמנות, אלכסנדרה כמובן שינתה את שם משפחתה לכהן, והפכה לקוסמטיקאית מוסמכת ומומחית בתחום הציפורניים. הזוג מפתח תקווה מגדל שני כלבים, ואנחנו בטוחים שאתם, בדיוק כמונו, כבר מחכים לראות את אלכסנדרה ביציע הכבוד, כשנוכל לחזור לחיים הרגילים שלנו ולהגיע לצפות במשחקי כדורגל במגרשים.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

TBT #honeymoon

A post shared by Alexandra©️ (@alexandra__cohen) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Our moment

A post shared by Alexandra©️ (@alexandra__cohen) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

My Love

A post shared by Lidor Cohen #10 (@lidorcohenn10) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי