רשמית: תומר גינת חתם בפריז לבלואה הצרפתית

תומר גינת
תומר גינת | עדי אבישי

קפטן הפועל ת"א יעזוב את הקבוצה של יאניס קאסטריטיס בתום והעונה ויצטרף לצרפתים, שצפויים להשתתף ביורוקאפ. האדומים נפרדו: "עוד ניפגש, תודה 41 לב אדום"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

תומר גינת המשיך במגמת השיפור המתמדת במהלך עונה הנוכחית ולמעשה כבר מהקיץ הקודם ההערכות היו שבעונה הבאה הוא ישתדרג לקבוצה חזקה יותר. היום (רביעי) התקבל דיווח מפתיע לגבי היעד של קפטן הפועל תל אביב, בו נכתב הוא קרוב לחתימה בשורות פריז לבלואה הצרפתית, ולאחר מכן הקבוצה הוציאה הודעה רשמית על הצטרפותו.

בכל מקרה הפורוורד יסיים את העונה בקבוצה של יאניס קאסטריטיס. האדומים נפרדו מהקפטן עם הודעה מרגשת בה נכתב: ""להתראות, שלום, זה לא נגמר, זה רק הסוף. תומר, מהשחקנים האהובים בהיסטוריה של המועדון, הגיע להפועל בקיץ 2016 מאליצור קרית אתא, ושימש בעונה החולפת כקפטן הקבוצה. אנו מודים לתומר, אוהבים אותו, גאים בהתקדמות המרשימה שעשה בארבע שנותיו בהפועל ועל תרומתו למועדון. בשם כולנו, הנהלה, אוהדים, שחקנים, עובדי המועדון והצוות המקצועי, אנו מאחלים לו בהצלחה. אנחנו בטוחים שבעתיד עוד ניפגש. תומר גינת – 41 לב אדום!"

גינת (25, 2.02), שגדל בנהריה והצטרף לאדומים בעונת 2016/17 אחרי שנתיים בעירוני קריית אתא מהליגה הלאומית, הפך בשנים האחרונות לאחד הישראלים המצטיינים בליגה הבכירה ואף התברג בסגל נבחרת ישראל. בעונה הנוכחית, הוא רשם ממוצעים של 15.1 נקודות, 6.4 כדורים חוזרים ו-3.1 אסיסטים למשחק.

לבלואה דורגה במקום הרביעי בטבלת הליגה הצרפתית, שהופסקה בשל החלטת הממשלה לאסור על כל פעילות ספורטיבית עד ספטמבר עקב מגיפת הקורונה, וצפויה להשתתף ביורוקאפ בעונה הבאה. אם אכן יעבור, גינת צפוי לשלב כוחות עם דונטה סמית' ששיחק במדי לבלואה העונה. אגב, משה מזרחי שיחק בקבוצה בעונת 2007/2008.

כידוע, רק לפני יומיים חתם איתי שגב בגראבלין הצרפתית בעונה הבאה, כך שבמקרה של מעבר גינת יהיה הליגיונר השני באותה ליגה שבעבר ידעה נציגות ישראלית רחבה, אשר כללה בין השאר את אפיק ניסים, מאיר טפירו ועוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי