קומאן לא מודאג: "זו לא תהיה בעיה אם סאנה יגיע לבאיירן"

קינגסלי קומאן
קינגסלי קומאן | Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images

הצרפתי הבהיר כי הוא לא חושש מירידה במעמדו במקרה שהקיצוני של מנצ'סטר סיטי יצטרף לאלופת גרמניה: "כשהגעתי היו פה ריברי, רובן ודוגלאס קוסטה. המועדון יודע מה אני מביא לשולחן"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

כבר קרוב לשנה שבבאיירן מינכן מנסים להשלים את רכישתו של לירוי סאנה, שהיה אמור לעבור כבר בקיץ שעבר לפני שנפצע וגמר את העונה. הבווארים מנהלים מגעים עם מנצ'סטר סיטי, כאשר לפי הדיווחים ההצעה הנוכחית עומדת על 70 מיליון יורו. מי שעלול להיפגע מהגעתו של סאנה הוא קינגסלי קומאן, שהגרמני הבינלאומי יושב על העמדה שלו, אולם הצרפתי הבהיר היום (רביעי) בראיון ל"בילד" כי הוא אינו מודאג כלל מהאפשרות שיאבד את מקומו בהרכב הראשון.

"זו לא תהיה בעיה אם סאנה יגיע", אמר קומאן, "אלא אם כן המועדון יגיד לי שהוא לא צריך אותי יותר, אבל אני חושב שבאיירן יודעת מה אני מביא לשולחן. אין קשר בין הסיטואציה עם סאנה לעתיד שלי. כשהגעתי לבאיירן מינכן היה לנו את פרנק ריברי, אריאן רובן ודוגלאס קוסטה ואני עדיין הייתי צעיר, אז אפשר לראות שזה לא בעיה בשבילי. לקבוצה זה עדיף שיהיו כמה שחקנים ברמה הזו".

הקיצוני התעקש על כך שאינו ממהר לקפוץ למסקנות בנוגע לעתידו והוסיף: "החוזה שלי הוא עד 2023, מה שאומר שיש לנו זמן. אני רוצה לסיים את העונה ולאחר מכן, בקיץ, אוכל לבחון את המצב שלי – מה אני רוצה לעשות ומה תהיה החלטה נכונה עבורי". קומאן כבש בניצחון של באיירן 2:4 על לברקוזן ביום שבת האחרון והעלה את מאזנו לשישה שערים ב-29 הופעות העונה.

סאנה. לא מדאיג את קומאן (Laurence Griffiths / Staff)
סאנה. לא מדאיג את קומאן (Laurence Griffiths / Staff)

בינתיים, באיירן תפגוש הערב את איינטרכט פרנקפורט במעמד חצי גמר הגביע הגרמני (21:40, שידור ישיר בספורט2), כאשר בגמר מחכה לה לברקוזן שהביסה אתמול את זארברוקן. הבווארים, שרחוקים שני ניצחונות מהבטחת האליפות השמינית ברצף שלהם, מקווים להשלים גם דאבל מקומי שנה שנייה ברציפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי