מערכת מכירת הכרטיסים והשווקים המשניים של פיפ"א מוכיחה את עצמה כהצלחה מבחינת הכנסות ונוכחות קהל במונדיאל, אך במקביל מדגישה עד כמה גביע העולם הופך לאירוע יוקרתי ומצומצם יותר. נבחרת ארגנטינה תגיע הערב (שלישי) לדאלאס למשחק מול אוסטריה באצטדיון AT&T (20:00, ספורט1), שנחשב לאחד המתקנים המפוארים במונדיאל 2026, ובו קיבולת של כ-80 אלף צופים. למרות מחירי הכרטיסים הגבוהים – שמגיעים לעד 11,500 דולר (יותר מ-34 אלף שקל) – כל הכרטיסים צפויים להימכר והיציעים יהיו מלאים.
לפי דו"ח רשמי של פיפ"א, ב-36 המשחקים הראשונים בטורניר נרשמה תפוסה של 99.54% מהיציעים, כאשר סך הכול נכחו בהם 2,307,947 אוהדים – נתון שמשקף הצלחה מסחרית וארגונית, אך גם מעורר השוואות למונדיאל 2022 בקטאר.
🇦🇷🥁 Argentina fans have TAKEN OVER Dallas! pic.twitter.com/mAFNcoDM42
— Ultras Clips (@ultras_clips) June 21, 2026
עם זאת, לצד ההצלחה קיימת ביקורת על מחירי הכרטיסים הגבוהים. למשחק של ארגנטינה מוצעים כרטיסים בשלוש קטגוריות, במחירים שנעים בין 2,760 ל-11,500 דולר. המחירים עשויים להשתנות בהתאם למודל הדינמי של פיפ"א, המבוסס על היצע וביקוש – לראשונה באופן גלוי בפלטפורמה הרשמית של הארגון. פיפ"א גובה 100% ממכירת הכרטיסים ו-30% מעסקאות השוק המשני, ושואפת להכנסות שיא של כ-3 מיליארד דולר.
אחת הביקורות הבולטות הגיעה מצד נשיאת מקסיקו, קלאודיה שיינבאום, שבחרה לוותר על מקומה ואף פנתה לפיפ"א בבקשה לבחון מחדש את המחירים: "אתם יודעים כמה עלה כרטיס באצטדיון האצטקה? 120 אלף פזו (כמעט 7,000 דולר). מי יכול להרשות לעצמו דבר כזה?".
בינתיים, בדאלאס כבר מורגשת היטב אווירת המשחק, כאשר אלפי אוהדי ארגנטינה צובעים את העיר בכחול-לבן לקראת ההתמודדות מול אוסטריה.
🇦🇷🥁 Argentina fans have TAKEN OVER Dallas! pic.twitter.com/mAFNcoDM42
— Ultras Clips (@ultras_clips) June 21, 2026
מה דעתך על הכתבה?