שני מחזורים בשלב הבתים של מונדיאל 2026 מאחורינו והתמונה המסובכת של שלב הנוק אאוט הראשון מתחיל להתבהר. ארבע נבחרות; מקסיקו, ארה"ב, גרמניה וארגנטינה, כבר הבטיחו את הפסגה בבתים שלהן. חמש אחרות; האיטי, טורקיה, תוניסיה, ירדן ופנמה, הודחו ויסיימו את דרכן אחרי שלב הבתים.
הרבה הכרעות ממתינות במחזור האחרון שייצא לדרך הערב (22:00, ספורט1) עם המשחקים של בית ב'. המאבקים הם לא רק על מקומות 1-2, אלא גם על המקום השלישי. כידוע, הגדלת הטורניר ל-48 נבחרות הובילה לשינוי פורמט, במסגרתו 8 נבחרות מתוך ה-12 שיסיימו במקום השלישי, יעלו שלב.
If the Knockout Round started today, this is how the bracket would look. pic.twitter.com/yS44UXb1RJ
— FOX Soccer (@FOXSoccer) June 24, 2026
נכון לעכשיו, ככה נראית תמונת שלב 32 האחרונות (שמיניות הגמר יורכבו מהמנצחות בכל צמד משחקים):
גרמניה – פרגוואי
צרפת – שבדיה
דרום קוריאה – שוויץ
הולנד – מרוקו
פורטוגל – גאנה
ספרד – אוסטריה
ארה"ב – אלג'יריה
מצרים – צ'כיה
ברזיל – יפן
חוף השנהב – נורבגיה
מקסיקו – סקוטלנד
אנגליה – כף ורדה
ארגנטינה – אורוגוואי
אוסטרליה – איראן
קנדה – בלגיה
קולומביה – קרואטיה
שלב 32 האחרונות יתחיל כבר ביום שבת, באינגלווד קליפורניה, עם משחק בין סגנית בית א' לסגנית בית ב' – כרגע דרום קוריאה ושוויץ.
מה דעתך על הכתבה?