בצל העיסוק הרב בפרשת העירויים וההאשמות הקשות נגדה, עירוני טבריה הודיעה היום (רביעי) על חזרתה הביתה לאחר תקופה ארוכה של נדודים. בהודעת המועדון נכתב: "אחרי שנים של נדודים בין אצטדיונים, במהלך עונת 2026/27 אנחנו חוזרים הביתה. אמנם החזרה למגרש הביתי תגיע רק במהלך העונה, אבל בשבילנו ובשבילכם זו הרבה יותר מבשורה, זו התחלה של פרק חדש. בקרוב נפתח את מכירת המנויים לעונת 2026/27".
"אחרי שנים של נדודים": עירוני טבריה הודיעה מתי תארח באצטדיונה החדש
קליפ שערי העונה 2025/26
02:36
אחרי תקופה ארוכה מחוץ לעיר, במועדון חגגו את הבשורה: "זו הרבה יותר מחזרה למגרש, זה פרק חדש עבור כולנו"
(גודל טקסט)
מה דעתך על הכתבה?