תמונת 32 העולות לשלב הבא במונדיאל 2026 ממשיכה להתבהר. הלילה (בין שבת לראשון) הבטיחה אנגליה את ראשות בית י"ב, קרואטיה ניצחה את גאנה והפכה לסגנית וגם המפסידה הצטרפה כאחת מהנבחרות הכי טובות במקום השלישי.
התוצאה הזו הדיחה למעשה את סקוטלנד באופן רשמי, כשגם בטורניר של 48 נבחרות היא לא מצליחה לעבור את שלב הבתים. מצבה של דרום קוריאה הורע, ולאחר שהרפובליקה הדמוקרטית של קונגו ניצחה את אוזבקיסטן, גם איראן תודח אם בבית י' יהיה תיקו בין אוסטריה לאלג'יריה.
עלו מהמקום הראשון: מקסיקו, שוויץ, ברזיל, ארה"ב, גרמניה, ארגנטינה, הולנד, צרפת, ספרד, בלגיה, קולומביה, אנגליה.
עלו מהמקום השני: דרום אפריקה, קנדה, מרוקו, חוף השנהב, אוסטרליה, יפן, נורבגיה, כף ורדה, מצרים, פורטוגל, קרואטיה.
עלו מהמקום השלישי: בוסניה, פרגוואי, אקוודור, שבדיה, סנגל, הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, גאנה.
מה דעתך על הכתבה?