חסון: "אין לנו יכולת לשלם לרוטנשטיינר כשלושה מיליון שקל"

ווילי רוטנשטיינר
ווילי רוטנשטיינר | אודי צטיאט

יו"ר ההתאחדות לכדורגל נפגש עם חברי הוועדה המקצועית והתייחס לשיחות עם המנהל הטכני: "סלע המחלוקת הינו כלכלי, התקווה היא שיימצא פתרון"

(גודל טקסט)

שלושה ימים אחרי שראש אגף ההסברה של ההתאחדות לכדורגל, שלומי ברזל, הודה שקיימת מחלוקת מול המנהל הטכני וילי רוטנשטיינר באשר לגובה הקיצוץ בשכרו כדי שימשיך לעבוד בהתאחדות לכדורגל כמנהל הטכני של נבחרות ישראל, היום (ראשון) קיימה הוועדה המקצועית דיון בהשתתפות יו"ר ההתאחדות, אורן חסון, שפירט בפניהם את סלע המחלוקת והודה שפרידה אכן נמצאת על הפרק בשל הנסיבות.

בישיבה לקחו חלק שינו זוארץ, יו"ר הוועדה המקצועית, אלי אוחנה, מורן מאירי, שמעון מימון, שרון ניסנוב, דרור קשטן, דודו אוואט ומנכ"ל ההתאחדות רתם קמר ולהם אמר חסון: "בשל משבר הקורונה והנזק הכלכלי הכבד הצפוי, נדרש המנהל הטכני להסכים לקיצוץ משמעותי בשכרו. חסון הבהיר מעל לכל ספק, כי אין להתאחדות לכדורגל יכולת לשלם למנהל הטכני סכום של כ-3 מיליון שקלים בשנה ולכן נדרש הקיצוץ. עוד הוסיף, כי במידה שבסופו של דבר לא יתקיימו משחקים בינלאומיים, תשית גם אופ"א קיצוץ משמעותי מהכספים שהיא מעבירה להתאחדויות".

עוד טען חסון כי "רוטנשטיינר היה ונשאר סמכות מקצועית ראויה, כך שהתקווה היא כי יימצא פתרון בהיבט הכספי, שיאפשר את המשך העסקתו. סלע המחלוקת הינו כלכלי".


רוטנשטיינר. "סלע המחלוקת הינו כלכלי" (לירון מולדובן)

עוד באותו נושא: אורן חסון, וילי רוטנשטיינר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי