זובאס קיבל הצעה לחוזה חדש והודיע: בודק אופציות באירופה

אמיליוס זובאס
אמיליוס זובאס | דני מרון

השוער הליטאי מסיים חוזה ויטוס למולדתו בראשון בהסכמת המועדון כדי להתחיל את חופשת הקיץ. הסיכום שלו מול ברק אברמוב: יחזיר תשובה בעוד כשבועיים. אלישע לוי: "לכולנו חשוב לסיים את העונה באווירה טובה"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אמיליוס זובאס הצטרף לבני יהודה בתחילת עונת 2016/2017 ומיד הפך לאחד השוערים הבכירים בליגת העל. הליטאי זכה עם הזהובים בשני גביע מדינה, הציג יכולת טובה מאוד בין הקורות והפך לאחד מחביבי הקהל בשכונת התקווה. עם זאת, ייתכן מאוד כי יעזוב את ישראל בסיום העונה.

זובאס ימריא מחר (ראשון) לליטא באישור ובהסכמת המועדון על מנת להתחיל את חופשת הקיץ, כאשר בינתיים יהונתן שאבי יפתח בשער עד לסיום העונה. לשוער בן ה-29 אין חוזה לעונה הבאה, ובימים האחרונים הבעלים ברק אברמוב הציע לו חוזה חדש.

עם זאת, זובאס הודיע שהוא מעדיף לבדוק אופציות נוספות באירופה, אך ציין שגם האופציה להארכת החוזה בבני יהודה ריאלית מבחינתו. הסיכום שלו מול ההנהלה היה לדבר בעוד כשבועיים ולהחזיר את תשובתו, כדי שהמועדון יידע להיערך מקצועית לקראת העונה הבאה בהתאם להחלטת שני הצדדים.


יעזוב את בני יהודה? אמיליוס זובאס (דני מרון)

בנושא המקצועי, לאחר שבני יהודה קיימה שבוע של שלושה משחקים, עם שני ניצחונות ומשחק הירואי בגביע, שהסתיים בהפסד בפנדלים להפועל באר שבע, מחר (ראשון, 21:00) היא תפגוש בבית את מ.ס. אשדוד.

לקראת המשחק אמר המאמן אלישע לוי: "נגיע עם רוטציה מתאימה. אנחנו עושים חילופים בהתאם לעומסים ולשיקולים המקצועיים. יש כאן שחקנים רעבים שרוצים לנצח בכל משחק. לכולנו חשוב לסיים את העונה באווירה טובה ועם תחושות טובות".

– האם לאור העובדה שהקבוצה הבטיחה את ההישארות לפני זמן די רב, אפשר להגיד שאתה משתמש במשחקים שנותרו עד לסיום העונה גם כמדד ודרך לבחון דברים לקראת העונה הבאה?

"לגמרי. זה מה שאנחנו עושים. לאו דווקא ברמה האישית. אנחנו בודקים מערכים, ארבעה בהגנה, חמישה בהגנה, מי מתאים לאיזה מערך. בודקים שחקנים, גם צעירים שמסומנים כבעלי פוטנציאל להיות שחקני בוגרים בעתיד. כמובן שחובת ההוכחה על כל שחקן ושחקן בסגל, בכל משחק ומשחק, עד לסיום העונה".


 "נגיע עם רוטציה מתאימה". אלישע לוי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי