סאנה דחה את הצעת מנצ'סטר סיטי, צפוי לעזוב בתום העונה

פפ גווארדיולה, לירוי סאנה
פפ גווארדיולה, לירוי סאנה | OLI SCARFF/AFP/Getty Images

פפ גווארדיולה חשף: "המועדון דיבר איתו כמה פעמים, אבל הוא לא רוצה להישאר. אם נגיע להסכמות, הוא יעזוב בקיץ הקרוב. אם לא, אז בתום חוזהו שיסתיים בסוף העונה הבאה". בדרך לבאיירן?

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

עושה רושם שזה סופי, לירוי סאנה יעזוב בתום עונת 2019/20 את מנצ'סטר סיטי לאחר ארבע שנים במועדון. על פי המנג'ר פפ גווארדיולה, שחקן הכנף סירב להצעת המועדון לחדש את חוזהו והוא צפוי לעבור לקבוצה חדשה בקיץ הקרוב, כאשר המועמדת המובילה לצרפו במהלך השנה האחרונה היא כידוע באיירן מינכן.

גווארדיולה חשף שהוא והמועדון רצו להשאיר את סאנה בן ה-24 ולהחתימו על חוזה חדש, אך שחקן הכנף, לדבריו, מחפש אתגר חדש. "לירוי אמר לנו שהוא לא רוצה להאריך את חוזהו במנצ'סטר סיטי. אם הוא רוצה לעזוב, זה יקרה בקיץ הקרוב או בתום החוזה שלו שיסתיים בתום עונת המשחקים הבאים", אמר המנג'ר.

פפ סיכם את הנושא: "המועדון דיבר עם לירוי כמה פעמים, אבל הוא דחה את ההצעות ואמר שהוא רוצה לשחק במועדון אחר. אני חושב שכולם יודעים איפה הוא רוצה להיות. אם בסוף העונה הזו נגיע להסכם עם קבוצה כזו או אחרת לגבי מכירתו, אז הוא יעזוב כבר בקיץ הקרוב. אם לא, כמו שכבר אמרתי, בתום העונה הבאה".


היעד הבא מינכן? (Gettyimages)

לאחר שלל דיווחים במהלך השנה האחרונה, לאחרונה פורסם כי סאנה סיכם לחמש שנים בשורות באיירן מינכן. לפי הדיווח שפורסם בבילד הגרמני, אלופת גרמניה הפקידה 40 מיליון יורו כבסיס למשא ומתן עם מנצ'סטר סיטי, מתוך ניסיון לסגור את סכום ההעברה בפחות מ-60 מיליון.

הסכום הנקוב נמוך בכ-50% משוויו המוערך של סאנה בימים רגילים, אך כידוע הכדורגל העולמי הושפע משמעותית ממשבר הקורונה, מה שצפוי להוביל לירידה דרסטית במחירים בחלון ההעברות הקרוב – דבר שהבווארים מנסים לנצל לטובתם במקרה הזה.

כזכור, סאנה היה קרוב מאוד לעבור לשורות אלופת הבונדסליגה עוד לפני תחילת העונה הנוכחית, אלא שהפציעה הקשה בברכו במגן הקהילה טרפדה את המעבר. המנהל הספורטיבי של באיירן, חסן סליהמידזיץ', הצהיר לאחרונה כי הבווארים מתכוונים להחתים שם גדול בקיץ הקרוב, זאת מכיוון המועדון לא זכה בליגת האלופות מאז 2013.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי