"צריך לכבד את חאמס, הייתי שולח את זידאן לאכול חרא"

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

חלוץ העבר הקולומביאני פאוסטינו אספרייה יצא להגנת הקשר שלא זוכה לקרדיט בריאל מדריד ונראה כי יעזוב בקיץ: "אני לא אומר ששחקנים כמו מריאנו דיאס פחות טובים ממלך שערי המונדיאל, אבל...

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

חלוץ העבר פאוסטינו אספרייה, שנחשב לאחד הגדולים בתולדות הכדורגל הקולומביאני ובשיאו כוכב בפארמה האיטלקית ובניוקאסל האנגלית, יצא היום בפעם המי יודע כמה להגנתו של חאמס רודריגס, אולם גם התבטא בצורה חריפה נגד מאמנו של הקשר בריאל מדריד, זינדין זידאן.

במשחק החזרה של הבלאנקוס לאחר שלושה חודשי "פגרת קורונה", ב-1:3 על אייבר, חאמס רודריגס, שבקרוב יחגוג את יום הולדתו ה-29, ישב על הספסל במשך 90 דקות ולא זכה להיות אחד מחמשת המחליפים של זידאן, אחרי עונה שלמה בה לא היה בתוכניות ולראיה רשם 341 דקות בלבד ב"לה ליגה", שבע הופעות בסך הכל ומתוכן רק ארבע בהרכב. רודריגס נרכש על ידי ריאל מדריד בקיץ 2014 תמורת כ-80 מיליון יורו ממונאקו אחרי שסיים כמלך שערי המונדיאל, אך מעונה לעונה נחלש מעמדו בקבוצה ובשנתיים הקודמות הוא שיחק כמושאל בבאיירן מינכן.

כעת, לקראת עזיבה לאלתר בקיץ הקרוב, כך מסתמן, אספרייה החליט שלא לשתוק ואמר: "הוא בחור אחראי, אי אפשר לומר עליו אחרת. חאמס מתאמן כל יום כמו כל אחד אחר בקבוצה והמאמן שלו אומר כל הזמן את אותו הדבר, 'כולם בקבוצה שווים' בניסיון לעודד את המחליפים – אבל יש להם שלושה או ארבעה שחקנים שעולים כל הזמן. יש שחקנים בריאל מדריד שהגיעו מלמטה ואני לא אומר ששחקנים כמו מריאנו דיאס פחות טובים או נחשבים ממלך שערים במונדיאל, אבל אני לא יודע…צריך לתת לו קצת כבוד".

עוד אמר אספרייה: "לחאמס רודריגס יש סבלנות, אבל אני הייתי שולח את זידאן לאכול חרא". כל זאת קורה בסך הכל יממה אחרי שבמסיבת העיתונאים לקראת המשחק הערב בין ריאל מדריד לוולנסיה, טען זידאן שהקשר הקולומביאני מתאמן היטב, שהוא סומך עליו ובונה עליו, אך גם הוסיף "נראה מתי הוא ישחק, כי יש המון תחרות בין כולם וזה נכון שהוא לא משחק הרבה…". 


אולי ישחק הערב? (Denis Doyle/Getty Images)

עוד באותו נושא: חאמס רודריגס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי