זידאן לקראת ולנסיה: "היחסים עם בייל טובים", איסקו נפצע וייעדר

איסקו
איסקו. החלום של יובה? | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

הבלאנקוס יארחו בחמישי את העטלפים וינסו לצמק את הפער בפסגה לשתי נקודות. המאמן על לוולשי: "הוא סבל מכאבי גב. אין 'לפני ואחרי 'קייב'". הספרדי שהיה בתמונת ההרכב עשוי להיעדר כשלושה שבועות. הזאר זכה לשבחים

(גודל טקסט)

יומיים אחרי הניצחון של ברצלונה, שוב תנסה ריאל מדריד להמשיך לרדוף אחריה כשתארח הערב (חמישי) ב-23:00 את ולנסיה למשחק לא פשוט בכלל. הבלאנקוס, ששוב נמצאים בפיגור חמש נקודות מהאלופה, מגדירים את המשך העונה כעשרה גמרים. זינדין זידאן קיים אימון ערב מיוחד כדי שהשחקנים יוכלו להתרגל לשעות המאוחרות. לוקאס ואסקס, לוקה יוביץ' ונאצ'ו הפצועים לא ישחקו.

ההערכות בספרד היו שאיסקו שכלל לא שותף במהלך הניצחון 1:3 על אייבר, וכן פדה ואלוורדה שעלה כמחליף בדקות הסיום – יפתחו בהרכב על חשבונם של לוקה מודריץ' ורודריגו, אלא שהספרדי סבל מפציעת שריר ולא ייכלל בסגל הערב. הוא נמצא בספק גם למשחק נגד סוסיאדד. לפי ה-"אס" הוא עשוי להיעדר כשלושה שבועות ויחזור רק במחזור ה-35.

פרלאן מנדי עשוי להחליף את מרסלו בכנף שמאל. סרחיו ראמוס זקוק לשער בודד כדי להפוך לשחקן ההגנה שכבש הכי הרבה שערים בספרד. מרקו אסנסיו כבש שער נפלא באימון אך לא ברור אם יערוך את הופעת הבכורה שלו העונה.

לצד המחמאות שגרף אדן הזאר, הסיפור במדריד שוב היה גארת' בייל שספג ביקורות על יכולתו. זידאן התייחס אליו: "הוא סבל מכאבי גב ולכן לא היה במיטבו. אין לי שליטה על מה שנכתב בתקשורת. היחסים בינינו מעולים. אין דבר כזה 'לפני ואחרי קייב".

לקראת המשחק אמר: "יש לנו קרב לא פשוט, אנחנו רוצים לנצח ולשמור על כל הנקודות בבית. אני לא מתכוון להתלונן על לוח המשחקים – נסתגל אליו. אין לנו שליטה על זה, אמרתי לשחקנים ליהנות. אני מאוד מרוצה מהזאר, הוא ובנזמה מציגים שיתוף פעולה טובה מאוד ועלינו לנצל את זה". אולם, החלוץ כבש שני שערי ליגה בלבד ב-2020".

על הכעס שלו נגד אייבר: "אני יכול לומר שהמחצית הראשונה הייתה טובה והשנייה לא. אני רוצה שהקבוצה תשחק טוב כל הזמן. מה שהיה בחדר ההלבשה נשאר שם, בכל מקרה, תמיד". המאמן התייחס גם לליגת האלופות: "מה שקורה השנה הוא מיוחד מאוד, גם ליגת האלופות, אבל יהיה לנו זמן רב לחשוב על כך".

ולנסיה, מצידה, מגיעה למשחק מאוד מתוסכלת אחרי שספג שער שוויון אכזרי בדרבי הקטן נגד לבאנטה (1:1). הקבוצה של אלברט סלדאדס מדורגת במקום השמיני במרחק נקודה מהליגה האירופית. היא השמיטה כבר שבע נקודות העונה אחרי הדקה ה-90, והבלם מוכתר דיאקבי שהיה אשם בשער (גרם לפנדל) וספג ביקורת ממאמנו – עשוי לרדת לספסל. גבריאל פאוליסטה עדיין פצוע, ופרנסיס קוקליין יפתח במרכז ההגנה בזמן שחוסה גאיה המגן השמאלי התאושש. העטלפים ניצחו רק שלוש פעמים בחוץ העונה.


הזאר עם ראמוס. המאמן מרוצה מהבלגי (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)

סלאדס נשאל על אירופה ואמר: "אני לא אוהב להגדיר יעדים ארוכי טווח. קודם כל אנחנו רוצים לנצח את ריאל מדריד ואז נראה. היא קבוצה חזקה מאוד עם כמה מהשחקנים הטובים בעולם וסגל עמוס במיוחד. היא מאוד חזקה הגנתית השנה". העטלפים ירצו לנקום בריאל שהדיחה אותם מחצי גמר הסופר קופה הספרדי שנערך בערב הסעודית, ובמשחק הליגה במאסטייה העונה הבלאנקוס השוו בתוספת הזמן. אולם, הם לא ניצחו את ריאל מדריד בחוץ מאז עונת 2007/08.

במשחק נוסף הערב בספרד: ריאל סוסיאדד שנלחמת על המקום הרביעי המוליך לליגת האלופות, תתארח אצל אלאבס שמדורגת במקום ה-15 (20:30)

עוד באותו נושא: גארת' בייל, זינדין זידאן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי