הטניס חוזר: הרולאן גארוס ייצא לדרך ב-27 בספטמבר

רפאל נדאל
רפאל נדאל | Julian Finney/Getty Images

מארגני הגרנד סלאם בצרפת הודיעו על תאריך הפתיחה של הטורניר, שנדחה מחודש מאי. הענף יחזור לפעילות ב-14 באוגוסט עם טורניר וושינגטון, אליפות ארה"ב הפתוחה תחל ביום האחרון של אוגוסט

(גודל טקסט)

לראשונה מאז עצירת הפעילות בענף בחודש מרץ בשל מגיפת הקורונה, התאחדויות הטניס בעולם פרסמו את לוח המשחקים הזמני לחידוש הסבב, כאשר במוקד אליפות ארצות הברית הפתוחה והרולאן גארוס, שנדחה מחודש מאי.

הגברים ישובו אל המשטח ביום שישי ה-14 באוגוסט, אז ייפתח טורניר וושינגטון. בהמשך יתקיים טורניר סינסינטי, שייערך השנה בניו יורק כחזרה גנרלית לגרנד סלאם שישוחק באותה העיר, ה-US Open, שנשאר בתאריכים המקוריים שלו בין ה-31 באוגוסט ל-13 בספטמבר.

לאחר מכן, על פי הלו"ז החדש ישוחקו שני טורנירי המאסטרס של עונת החימר, במדריד וברומא, כשאחריהם יגיע הגרנד הסלאם השלישי של העונה (והאחרון, זאת לאחר ביטול ווימבלדון בעקבות המגיפה) – הרולאן גארוס, לגביו הודיעו המארגנים כי יתקיים בין ה-27 בספטמבר ל-11 באוקטובר. הבשורה הגדולה ביותר, היא שאליפות צרפת הפתוחה תיערך ככל הנראה עם קהל.

באשר לנשים, מלבד טורנירי המייג'ור והמאסטרס, בין התחרויות הבולטות ראוי לציין את אלו שייערכו בסיאול (החל מה-5/10), בייג'ינג (12/10) וטוקיו (2/11), כאשר שבוע לאחר הטורניר בבירת יפן ייצא לדרכו המאסטרס האחרון של השנה, בשנחאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי