צפו בתקציר: בית"ר ירושלים והפועל חיפה נפרדו בתיקו 1:1

אלמוג בוזגלו
אלמוג בוזגלו | דני מרון

הירושלמים עדיין ללא ניצחון בפלייאוף העליון. פלומיין קטע את בצורת הכיבושים עם שער בדקה ה-36 מהנקודה הלבנה, אך אלמוג בוזגלו השווה בדקה ה-79 משער שפגע בורדסקה וגרסיה

(גודל טקסט)
אחרי חזרה מגמגמת מפגרת הקורונה ופתיחה גרועה של הפלייאוף העליון, בבית"ר ירושלים קיוו שיצליחו להתאושש מהמשבר הערב (רביעי) בטדי נטול אוהדים נגד הפועל חיפה, שהגיעה לוהטת לאחר ניצחון 0:4 מרשים על הפועל תל אביב. ובמשך 79 דקות, הקבוצה של רוני לוי הייתה בדרך הבטוחה לניצחון, אך שער עצמי מוזר שינה את התמונה וערער עוד יותר את מעמדו של רוני לוי בבירה. 
 
 
הירושלמים פתחו טוב, רוטמן החמיץ כמה מצבים קורצים, ובדקה ה-36, נגיחה של דייגו ורדסקה פגעה בידו של סער פדידה והשופט שניר לוי הצביע על הנקודה הלבנה. פרדי פלומיין ניגש לבעיטה ועם הרבה קור רוח גלגל כדור שטוח לפינה השמאלית, 0:1 לבית"ר ירושלים. 
 
לאחר מכן המשחק נרגע, שתי הקבוצות לא הגיעו למצבים קורצים, עד לדקה ה-79. אלמוג בוזגלו קיבל כדור באגף השמאלי, נע בחופשיות ברחבה ושלח בעיטה שפגעה בליוואי גרסיה, ולאחר מכן בדיוגו ורדסקה עד שהתגלגלה באיטיות לרשת של איתמר ניצן חסר האונים. 1:1 מפתיע בטדי. חנן ממן הגיע לכמה הזדמנויות אדירות בדקות האחרונות של המשחק, אך יסמין בוריץ' היה במקום והאדומים יחזרו עם הנקודה לקריית חיים. 


אלמוג בוזגלו חוגג את השוויון המפתיע (דני מרון)


אורי מגבו מאוכזב בסיום המשחק. (דני מרון)

בעקבות התיקו, הירושלמים צימקו באופן זמני את הפער ממכבי חיפה לשבע נקודות, אך ניצחון של הפועל באר שבע על מכבי חיפה עלול לסבך את העניינים עבורם, כשהפער מהמקום השלישי לרביעי כרגע עומד על חמישה נקודות בלבד.
 
 


הנהלת בית"ר ירושלים בשירת ההמנון (דני מרון)


שחקני בית"ר ירושלים בפתיחת המשחק (דני מרון)


שחקני הפועל חיפה. ימשיכו במומנטום? (דני מרון)

מהלך המשחק
לאחר שירת ההמנון, השופט הראשי, שניר לוי, הוציא את המשחק בטדי לדרך! לאחר שמונה דקות די רגועות, הגיע המצב הראשון של המשחק. אלמוג בוזגלו פרץ מהאגף השמאלי למרכז, שלח בעיטה חכמה מ-25 מטרים אך איתמר ניצן זינק מצוין והדף את הכדור. בדקה ה-10, הגיע המצב הראשון של הירושלמים. לירון רוטמן קיבל כדור מצוין באגף השמאלי, ניסה לבעוט מחוץ לרחבה אך הבעיטה הייתה שטוחה וחלשה ופספסה את המסגרת.

בדקה ה-15, עוד ניסיון של רוטמן. הקשר פרץ מהמרכז, שלח בעיטה מסובבת לפינה הימנית מקצה הרחבה אך הפעם הבעיטה הייתה חזקה מדי ושוב פספסה את המסגרת. בדקה ה-17, מקס גרצ'קין קיבל כרטיס צהוב לאחר התחזות ברורה במיוחד. 


אנטואן קונטה עם הכדור (דני מרון)


סער פדידה רודף אחרי עידן ורד (דני מרון)


מקס גרצ'קין מקבל את הכרטיס הצהוב משניר לוי (דני מרון)


רוני לוי. חייב ניצחון פלייאוף (דני מרון)

אחרי 29 דקות , הגיע המצב הגדול הראשון של המשחק. פרדי פלומיין פרץ נהדר מהאגף לאמצע, עבר שני שחקנים בקלילות ושלח בעיטה נפלאה ברגל שמאל, אך הכדור פספס את הקורה בכמה סנטימטרים. בדקה ה-30, טל בן חיים עלה לכדור גובה ונכנס עם המרפק בראשו של יאקוב סילבסטר, השופט שלף כרטיס צהוב. חצי שעה של כדורגל מאחורינו, עדיין ללא שערים.

הירושלימם הרימו הילוך ובאו על שכרם. בדקה ה-35, כדור קרן הגיע לראשו של ורדסקה, פדידה העיף את הכדור עם היד והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. פרדי פלומיין ניגש לנקודה הלבנה, גלגל את הכדור בקור רוח לפינה השמאלית וכבש את הראשון. 0:1 לבית"ר ירושלים בדקה ה-36. הירושלמים כובשים שוברים בצורת של 335 דקות ללא שער. הפועל חיפה מנסים לחזור לעניינים וגם הגיעו למצב קורץ מכדור קרן, אך ניסיון חלש של סירושטיין פספס את הקורה. הירושלמים יורדים להפסקה ביתרון חשוב על האדומים.


פרדי פלומיין. שבר את בצורת הכיבושים (דני מרון)


שחקני בית"ר ירושלים. בדרך לניצחון ראשון בפלייאוף? (דני מרון)


מיכאל אוחנה. צופה בחבריו מהיציע (דני מרון)

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה בטדי נפתחה בקצב איטי מאוד, ולאחר עשר דקות אף קבוצה לא הגיעה למצבים. בדקה ה-57, מוחמד מצא את רוטמן, שבעט מעשרה מטרים לכיוון הפינה השמאלית, אך נעצר על ידי בוריץ'. בדקה ה-60, חילוף כפול בבית"ר ירושלים. פרדי פלומיין ועידן ורד ירדו לספסל, ליוואי גרסיה וחנן ממן תפסו את מקומם. חילוף כפול גם בהפועל חיפה. קאניוק, ששיחק את משחקו האחרון בקבוצה מקריית חיים לפני המעבר לאסיה הוחלף באופיר מזרחי, פדידה הוחלף בגל אראל. 


עידן ורד נגד שחקני הפועל חיפה (דני מרון)


לירן רוטמן דוהר. הגיע לכמה מצבים (דני מרון)

בדקה ה-79, אלמוג בוזגלו קיבל כדור באגף השמאלי, נע בחופשיות ושלח בעיטה מחוץ לרחבה, הכדור פגע בליוואי גרסיה המחליף, ולאחר מכן בדיוגו ורדסקה והתגלגלה באיטיות לרשת כשאיתמר ניצן עומד חסר אונים. 1:1 בטדי! שתי הקבוצות התחילו להגביר קצב, וחנן ממן המחליף פספס הזדמנות אדירה להחזיר את היתרון בדקה ה-85 אך פספס הרמה נהדרת בכמה סנטימטרים. מן העבר השני, מהראן לאלה יצא למתפרצת חדה וניסה להכניע את איתמר ניצן עם בעיטה מתוך הרחבה אך הכדור פגע רק ברשת החיצונית.

בדקה ה-90, חנן ממן שוב ניסה להשיג ניצחון דרמטי, וניסה בעיטה מסוכנת מחוץ לרחבה אך בוריץ' הגיע לכדור בקצות האצבעות והדף אותו לקרן. לאחר ערבובייה בהגנת האדומים, כדור הקרן הגיע לאורי מגבו שניסה מספרת שאפתנית אך פספס את המסגרת. בדקה ה-91, עוד מצב אדיר לירושלמים. שוב הרמה לרחבה, שוב מספרת, הפעם של חנן ממן, אבל גם הפעם, בוריץ' בתגובה אדירה הדף את הכדור למשקוף והחוצה. סיום בטדי. 1:1 בין בית"ר ירושלים להפועל חיפה.


אלמוג בוזגלו חוגג את השוויון המפתיע (דני מרון)


שחקני הפועל חיפה חוגגים (דני מרון)

הרכבים
בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, אנטואן קונטה, דיוגו ורדסקה, טל בן חיים, מקס גרצ'קין (אורי מגבו), עלי מוחמד (שלום אדרי), דן איינבינדר, עידן ורד (חנן ממן), לירן רוטמן, פרדי פלומיין (ליוואי גרסיה), שלומי אזולאי.

הפועל חיפה: יסמין בוריץ', דור מלול (ניקולה גולאן), מיקי סירושטיין, גיא משפתי, אלי בלילתי, לירן סרדל, תומר אלטמן, סער פדידה (גל אראל), גידי קאניוק (אופיר מזרחי), אלמוג בוזגלו, יאקוב סילבסטר (מהראן לאלה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי