רוני לוי: "ראיתי את הגישה החיובית נגד הקבוצות הכי טובות בליגה"

רוני לוי
רוני לוי | בית"ר ירושלים

מאמן בית"ר ירושלים דיבר לקראת הפועל חיפה (רביעי, 20:00 בספורט3): "רוצים לשמור על המקום השלישי". בעקבות השיחה עם חוגג ודבריו כי הקבוצה עומדת במטרותיה, שחקנים תהו מדוע אין הכרזה על המשך דרכו של המאמן

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

יממה אחרי שהבעלים משה חוגג והמנהל המקצועי יוסי בניון הגיעו לאימון בית"ר ירושלים ושוחחו עם השחקנים, היום סיימה הקבוצה את הכנותיה לקראת המפגש שיפתח את המחזור החמישי והאחרון של סיבוב הראשון בפלייאוף העליון, מחר נגד הפועל חיפה (רביעי, 20:00 בספורט3). 

"מבחינה הגנתית עמדנו מצוין כולם היו מחויבים, אבל התקפית זה לא זה. צריך לעשות יותר", אמר רוני לוי לשחקנים באסיפה אתמול שנערכה בנוכחות הבעלים. בבית"ר היה מי שהופתע שהאחרון התייחס בנוכחות המאמן ליחסים בניהם. בהמשך, לוי הקרין וידאו מהמשחק והשווה אותו למשחק בטדי מול מכבי תל אביב. "תראו את ההבדל במתפרצות, כאן הצטרפו ארבעה וחמישה שחקנים ובחיפה לא הצטרפתם", אמר ועצר מפעם לפעם את הקטעים כדי להסביר לשחקנים מה הוא רוצה לראות על המגרש.

מנגד, משה חוגג ביקש מהשחקנים לא להוציא את תוכן השיחה לתקשורת. חוגג ציין אתמול שלוש עובדות בדבריו: הראשונה, שהמטרה היא המקום השלישי. השניה היא האווירה הטובה בחדר ההלבשה והשלישית, כך לדבריו, קשר מצוין עם הצוות המקצועי. "אם הדברים הם נכונים, למה הוא לא מודיע שרוני נשאר?", תהה אחד השחקנים. "הרי לפיו הדברים שלו הוא עמד בכל המטרות עד עכשיו: מקצועית וחברתית". לוי עצמו הבהיר למקורביו השבוע כי המטרה שלו להוביל את בית"ר ירושלים לשלב הבתים, כפי שעשה עם מכבי חיפה וסטיאווה בוקרשט.

כידוע, כמו מכבי חיפה, גם בית"ר ירושלים עדיין ללא ניצחון בפלייאוף העליון והיום דיבר המאמן רוני לוי על חשיבות המפגש ועל המטרה לשמור על המקום השלישי שמעניק את הכרטיס לאירופה: "זה משחק חשוב מאוד עבורנו במאבק על המקום השלישי. אם מסתכלים על המשחקים האחרונים, הם היו טובים מבחינה טקטית, אבל מבחינה התקפית באנו פחות לידי ביטוי. אני מקווה שהשחקנים יביאו את האיכויות שלהם לידי ביטוי מחר במשחק. ראינו שהפועל חיפה מאוד טקטית, מסודרת ומסוכנת בחלק הקדמי, אנחנו מתייחסים אליהם במלוא הרצינות".

"חייבים להביא האיכויות לידי ביטוי" (דני מרון)

עייפות השחקנים בתקופה האינטנסיבית: "מצד אחד יש מאמץ מצטבר של כולם, לא רק שלנו, אבל מצד שני שחקנים צוברים דקות משחק כבר ארבעה משחקים, מה שאמור להביא אותם לכושר טוב, אני מקווה שהם יצלחו את זה".

הפער מהמקום הרביעי: "אנחנו רוצים לשמור על המקום הזה, אנחנו רוצים לנצח מחר ולשחק כדורגל טוב כמו שהצגנו ברוב השנה. אני רואה את הגישה החיובית במשחקים האחרונים, גם נגד חיפה ומכבי תל אביב, הן הקבוצות הטובות בליגה. מבחינה קבוצתית והחזקת כדור אנחנו חייבים להביא את האיכויות לידי ביטוי, כפי שעשינו השנה".

בית"ר ירושלים – הרכב משוער: איתמר ניצן; אנטואן קונטה, דיוגו ורדסקה, טל בן חיים, אורי מגבו (מקס גרצ'קין); עלי מוחמד, דן איינבינדר, חנן ממן, עידן ורד, ליוואי גרסיה; פרדי פלומיין (שלומי אזולאי).
 

עוד באותו נושא: רוני לוי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי