ריאן: "אני לא יודע אם אשאר בקריית שמונה בעונה הבאה"

איסמעיל ריאן
איסמעיל ריאן | דני מרון

הקשר דיבר אחרי הניצחון על רעננה ברדיו 103FM: "הכל עוד פתוח. כשאתה מגיע למשחקים האלה, הרגליים מאוד כבדות". וגם: מעורבותו של איזי שרצקי והיעד הבא

(גודל טקסט)

קריית שמונה פתחה גם את העונה הזאת עם ציפיות רבות וקיוותה להעפיל לפלייאוף העליון לראשונה מאז 2015, אבל יכולת ירודה ופיטורי מאמנים הובילה אותה פעם נוספת לקרבות התחתית, אך ביום שבת עשתה צעד משמעותי לעבר ההישארות בליגה בזכות 0:1 דרמטי במיוחד על רעננה. הקשר איסמעיל ריאן, דיבר על סיטואציה אליה נקלעה הקבוצה בתוכנית הספורט של רדיו 103FM וסיפר גם על עתידו.

איסמעיל ריאן פתח את דבריו: "יש עוד 12 נקודות בקופה, ובתחתית הכל עדיין פתוח. כשאתה מגיע למשחקים האלה, הרגליים של השחקנים מאוד כבדות. ויש לחץ, כשאתה מגיע עם אותן נקודות כמו נס ציונה, אז המצב שונה. רעננה איכשהו כבר סיימו את העונה ומי שראה את המשחק ראה שהחמצנו בלי סוף, אבל אני שמח שחזרנו הביתה עם שלוש נקודות".

מה היו התחושות לקראת סוף המשחק כאשר אתם עדיין במצב של 0:0: "אתה מתחיל לחשוב. כי רצינו לקחת שלוש נקודות בכל מחיר. אבל אנחנו קבוצה מזוכיסטית, אחרי הגול קיבלנו פנדל ולמזלנו השוער שלנו הציל אותנו בסיום".

האם אתם מספיק טובים כדי להישאר בליגה: "אנחנו שווים הרבה יותר מהמקום שאנחנו נמצאים בו, לא יודע אם פלייאוף העליון כי אנחנו לא יכולים לומר את זה כרגע, אבל שווים הרבה יותר ונקלענו לסיטואציה לא פשוטה. אבל הבעיה הכי גדולה שלנו היא שהשגנו את ניצחון החוץ השני שלנו בלבד, כשנותרו עוד ארבעה מחזורים לסיום העונה, אי אפשר ככה".


הכל עדיין פתוח. איסמעיל ריאן (מאור אלקסלסי)

31 נקודות יספיקו לכם להישאר בליגה: "ממש לא. עד שאנחנו לא נשארים בליגה עדיין הכל פתוח, אנחנו באים לכל משחק כדי לתת את ה-200 אחוז שלנו".

איזי שרצקי דיבר אתכם: "לא, בתקופה האחרונה פחות. הוא לא הגיע למשחק אבל אני בטוח שהוא עוקב".

עתידך: "אני לא יודע מה יהיה בשנה הבאה, החוזה שלי מסתיים בסוף העונה. ואני שחקן חופשי, אבל כרגע אני מתעסק בלהשאיר את הקבוצה בליגה. האם אני רוצה להישאר? אני לא יודע, אני לא פוסל שום דבר. אבדוק את כל האופציות ואז נקבל החלטה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי