מזמין אותו להצטרף לריאל? מודריץ': "אמבפה צריך לעבור לליגה טובה יותר"

קיליאן אמבפה, לוקה מודריץ'
קיליאן אמבפה, לוקה מודריץ' | JEWEL SAMAD/AFP via Getty Images

הקשר התראיין לתקשורת האיטלקית ושלח מסר לאלוף העולם: "כדי להשתדרג הוא לא יוכל לשחק במקום בו כל כך קל לו לזכות באליפות". הקרואטי סיפר על רצונו לפרוש בריאל, וגם: ליגת האלופות ומה הוא חושב על רונאלדו?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

זו העונה השמינית של לוקה מודריץ' בריאל מדריד. הקשר הקרואטי בן ה-35 שזכה עם הקבוצה ארבע פעמים בליגת האלופות הפך העונה לשחקן ספסל ועדיין לא יודע אם ימשיך במועדון על אף שמחזיק בחוזה עד 2021 (בחודש אפריל דווח כי הוא מחוץ לתוכניות). בראיון לתקשורת האיטלקית הוא סיפר על רצונו לפרוש בבלאנקוס והתייחס גם לכריסטיאנו רונאלדו, לליגת האלופות ולכוכבים הגדולים בכדורגל כיום. ואולי גם שלח קריצה גדולה לעבר קיליאן אמבפה.

מודריץ' אמר: "אני בטוח שאוכל לשחק ברמה גבוהה במשך שנתיים נוספות. הייתי רוצה לסיים את הקריירה בריאל מדריד אבל ברור שזה גם תלוי במועדון". העונה רשם מודריץ' 31 הופעות בהן תרם חמישה שערים וגם הוסיף חמישה בישולים. מנגד, הוא שיחק פחות מ-2,000 דקות והוא השחקן עם מספר הדקות התשיעי במועדון, כשפדה ואלוורדה הצעיר מקדים אותו.

ואם כבר ריאל מדריד, הקרואטי תקף באוטוביוגרפיה שלו, כזכור, את כריסטיאנו רונאלדו שסרב להגיע לערב הגאלה בו הקרואטי זה בכדור הזהב. מודריץ' שיבח אותו: "הוא אחד מהגדולים בהיסטוריה, תמיד רוצה לנצח. הוא הניע אותנו קדימה, שיפר אותנו מאוד. יש לו לב גדול והוא תמיד עוזר לנזקקים".

לוקה מודריץ' (Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)

הקרואטי העביר מסר לקיליאן אמבפה: "הוא שחקן גדול, יש לו הכל, אבל אני חושב שכדי לעשות את הקפיצה הגדולה הוא צריך ללכת לליגה גדולה יותר בה הקבוצה שלו לא תזכה באליפות כל כך בקלות. אני רואה גם פוטנציאל גדול אצל ויניסיוס ואוהב את קווין דה בריינה וראחים סטרלינג".

ביום רביעי הקרוב תכריז אופ"א על המתכונת לחידוש העונה בליגת האלופות. ריאל, כזכור, נכנעה 2:1 למנצ'סטר סיטי בסנטיאגו ברנבאו וסיכוי נמוך שתמשיך לרבע הגמר. הקרואטי אמר: "אני רואה את פריז סן ז'רמן כפייבוריטית, גם אם לא תשחק עד חודש אוגוסט. קל לבחור בברצלונה או באיירן מינכן אבל צריך לכבד גם את אתלטיקו מדריד וכמובן אותנו. מי שתנצח במפגש שלנו גם תהיה פייבוריטית".


עם רונאלדו (Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי