אסי בוזגלו פותח חזית עם הקהילה הגאה

אלינה לוי, אסי בוזגלו
אלינה לוי, אסי בוזגלו | אור דנון, הישרדות VIP

הרשת גועשת בעקבות העימות בין כדורגלן העבר לשחקנית אלינה לוי, שהחליטה לענות לטענות השחקן על כך שחדר הלבשה של 25 גברים לא היה מקבל אחד שיצא מהארון: "הוא לא יזנק עלייך אם יראה אותך עירום"

(גודל טקסט)

שבוע "הישרדות VIP" יצא לדרך אמש (ראשון) ושריקת הפתיחה הייתה כל כך חזקה, שיש לנו עדיין צלצולים באוזן. בפרק ששודר אתמול, המנהיג של שבט אנטינג אנטינג, כדורגלן העבר אסי בוזגלו, נקלע לעימות עם השחקנית אלינה לוי. למעשה, היה זה ריב שהתעצם והתפתח בעקבות ויכוח שהחל לגבי ספורטאים הומוסקסואליים. הכל החל מכך שחבר שבט אחר, דוד דביר, שיתף בכך שעוד כשהיה קצין בצבא וסיפר למפקד שלו שהוא רוצה להיות רקדן מקצועי צחקו עליו, ובתגובה נשאל אם לא מפריע לו שמתייחסים לריקוד בארץ ישירות כמשהו שקשור לקהילה הגאה.

בוזגלו החליט להביע את דעתו בהקשר לסיפור של דביר: "אם היה לי גבר שהוא גיי בקבוצה אז לא הייתי מרגיש הכי בנוח", אמר הכדורגלן לשעבר. "מה זה מטריד אותך?", שאלה אותו אלינה לוי ואסי השיב: "אם אני יודע שיש גבר שאוהב גברים איתי בחדר ההלבשה, אוטומט אתה לא רוצה להוריד לידו בגדים, ולא להתקלח לידו". לוי אמרה בנוגע לדברים האלו שלדעתה "ספורטאים שעושים את זה הם מובילים פה מהפכה חשובה  – זה יכול לקרות וזה גם יקרה".

ובוזגלו המשיך: "זה לא יכול לקרות בחיים, למה את מתווכחת? את מתווכחת על משהו שאת לא מבינה כי חדר הלבשה של 25 גברים זה נפץ. כל הבדיחות, כל הנושא זה בעצם בחורות. זה גברים מאצ'ואים גם, זה לא תגידי גברים של ריקוד או משהו", חתם את דבריו וכיוון לעובדה הפשוטה שבמדינת ישראל לא פשוט לספורטאי לצאת מהארון והוא באופן אישי, לא חושב שזה דבר שיכול לקרות. אלינה חשבה שבוזגלו מאד "מקבע הגדרה גברית" וגם ש"יש כל מיני סוגי גברים וכל מיני סוגי ספורטאים. זה לא שגבר שנמשך לגברים הולך להטריד אותך במבטים שלו, הם לא יזנקו עלייך הם לא יוצאים מגדרם שהם רואים את אסי עירום".

שני השורדים המשיכו להתווכח בנושא ובוזגלו ענה לסיכום: "יש כאלה ששולטים יש כאלה שפחות, זה מה שאני אומר. באנגליה יצאו שניים מהארון, פה לא". לאחר שהוויכוח הסתיים, החל לו ריב נוסף שהגיע לטונים צורמים בין כדורגלן העבר לשחקנית על סוגייה אחרת – מי יילך לבקתת המודחים. העימות בין אלינה לאסי בנוגע לסוגייה ההומוסקסואלית גרף אלפי תגובות ברשת, כאשר היו כאלה שטענו להומופוביה וגזענות מצידו של בוזגלו, ואילו תומכיו טענו שהוא ישיר וכן ולא ניסה לבטא משהו פוגעני כנגד הקהילה, אלא "נפל בלשונו" ורק התכוון לחלוק את תחושותיו, שהיה מרגיש פחות בנוח להתפשט ליד גבר הומוסקסואל.
 



אסי בוזגלו. פתח חזית עם הקהילה? (אור גפן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי