בית"ר החלה בבדיקת אפשרות לקיום מחנה אימונים בישראל

עידן ורד, חנן ממן
עידן ורד, חנן ממן | דוברות בית"ר ירושלים

במועדון התלבטו האם לקיים את מחנה האימונים המסורתי בחו"ל אך הלו"ז הצפוף ותקופת הקורונה עלולים לשנות את התוכניות. קריאף בספק למשחק נגד באר שבע, ממן וגרסיה בתמונת ההרכב

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

קשר בית"ר ירושלים, אופיר קריאף, בספק למשחק מול הפועל באר שבע מחר (שלישי, 19:45, שידור ישיר בספורט3). הקשר עדיין סוחב פציעה ובכל מקרה לא היה אמור לפתוח בהרכב, אך רוני לוי מתכנן להחזירו לסגל אם בכל זאת יוכל לשחק. המאמן עדיין לא תרגל את ה-11 שלו לקראת המשחק וערך מספר שינויים תוך כדי תנועה, אולם נראה כי חנן ממן וליוואי גרסיה מועמדים לפתוח במקום פרדי פלומיין ועידן ורד. אפשרות נוספת שתורגלה: שלום אדרי יפתח על חשבון שלומי אזולאי וגרסיה ישחק בחוד. אזולאי, אגב, מחוזר בהפועל חדרה, שם החלו לגשש סביב האפשרות להעביר אותו בהשאלה ובכך להביא לסיום חוזהו בבירה.

שחקן נוסף שלא התאמן אתמול (ראשון) הוא אלירן עטר. כזכור, לאחרונה נערכה שיחה בינו לבין הצוות המקצועי, בה הובהר לו שלמרות רצונו לחזור להגברת קצב האימונים, בשלב זה יהיה סיכון מיותר להחזיר אותו. סוכם כי רק מקרה קיצוני בו בית"ר תזדקק לנקודות במחזור האחרון כדי להעפיל לאירופה הוא ינסה לעשות קאמבק למגרשים, אחרת ימשיך בשיקום ויצטרף לאימונים של תחילת העונה הבאה.

אחרי האסיפה של רוני לוי שלשום, השחקנים הפנימו את חשיבות המשחק הזה. "גם בלי ז'וסואה ואקולטסה, באר שבע מספיק מסוכנים. יש להם מספיק כלים והם יבואו לשחק רק על תוצאה אחת – ניצחון", אמר אחד מהם. אגב, לוי לא הפסיד בכל תשעת המפגשים האחרונים בהם עמד על הקווים נגד הפועל באר שבע, מאז דצמבר 2014.

אלירן עטר (דני מרון)

בנושא אחר: בבית"ר יחלו בקרוב לעבוד על מחנה אימונים לעונה הבאה. תקופת הקורונה שיבשה מעט את התכניות. לאחרונה, כך מתברר, בדקו במועדון אפשרות לארח מחנה אימונים במספר מדינות בחו"ל, אבל הלוגיסטיקה המורכבת והזמן הקצר שנותר עד תחילת האימונים כהכנה למשחקים באירופה, אם אכן תעפיל לשם, גרמו לראשי המועדון להתחיל ולבדוק אופציות למחנה אימונים בישראל. "זה כבר לא תלוי בנו, אלא בהמלצות של משרד הבריאות. לא נוכל להמתין זמן רב מפני שחייבים לפתוח את האימונים תקופה קצרה אחרי תום העונה", אמרו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי