אינטר ניצחה 1:2 את סמפדוריה, אטאלנטה הביסה 1:4 את ססואולו

שחקני אינטר חוגגים
שחקני אינטר חוגגים | FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

אחרי ההדחה מהגביע, הנראזורי רשמו ניצחון בכורה מאז החזרה מפגרת הקורונה. לוקאקו ומרטינס כבשו לנראזורי, ת'ורסבי רק צימק. החבורה מברגאמו התפוצצה על הקבוצה של דה זרבי, צמד לסאפטה

קבוצות: אינטר אטאלנטה
(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בסרייה A, שנקטע לפני ארבעה חודשים בשל האיסור על משחקי כדורגל בצפון איטליה בעקבות מגיפת הקורונה, הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם שני מפגשים. בראשון מביניהם, אטאלנטה חזרה מהפגרה עם 1:4 גדול על ססואולו. את הערב נעלה אינטר, שצמצמה את הפער מיובנטוס ומלאציו בזכות 1:2 ביתי על סמפדוריה.

אינטר – סמפדוריה 1:2
הנראזורי נכנסו לפגרת הקורונה בכושר איום ונורא. החבורה של אנטוניו קונטה הפסידה את שני משחקי העונה נגד לאציו ויובנטוס וגם החזרה לא הייתה חלקה בעקבות הדחה מחצי גמר הגביע האיטלקי נגד נאפולי, אבל הערב היא סוף סוף חזרה לנצח עם 1:2 ביתי על סמפדוריה מהתחתית.

זה התחיל כבר בדקה העשירית עם עקב נפלא של לאוטרו מרטינס לכיוונו של רומלו לוקאקו, הבלגי החליף מסירות עם כריסטיאן אריקסן וסיים בנגיעה. בדקה ה-33 אינטר הכפילה בזכות מהלך שהתחיל הפעם אצל הבלגי והסתיים מרגליו של הארגנטינאי. לוקאקאו זז לאגף שמאל ומסר לאנטוניו קנדרבה האיטלקי העביר כדור מדויק למרטינס, שדחק בנגיעה קלה ממרכז הרחבה.

במחצית השנייה הקבוצה של קלואדיו ראניירי הצליחה לכבוש בדקה ה-53 – עומאר קולי התרומם לכדור קרן ונגח למשוף, מורטן ת'ורסבי השתלט על הכדור וקבע 2:1. אבל כאמור זה לא עזר יותר מדי לסמפדוריה שחזרה לג'נובה בידיים ריקות. המנצחת מנגד צמצמה את הפער מיובה המוליכה לשש נקודות.

אטאלנטה – ססואולו 1:4
הקבוצה מברגאמו המשיכה בדיוק מאיפה שעצרה לפני הפסקת הפעילות והגדילה את הפער מרומא, המדורגת מאחוריה במקום החמישי בטבלה, לשש נקודות. בעקבות ההפסד, קבוצה האורחת ירדה למקום ה-12.

בראט ג'ימסיטי האלבני פתח את החגיגה בדקה ה-16, דובאן ספאטה נגח פנימה את השני כעבור רבע שעה ובדקה ה-37 זה כבר הפך לתבוסה מבחינת ססואלו, כשהקשר האחורי שלה מחדי בוראביה כבש שער עצמי. בדקה ה-66, אלחנדרו גומס בישל לספאטה את שערו השני במשחק, שגם אותו הבקיע החלוץ הקולומביאני עם הראש. בוראביה הבקיע גם גול אחד לרשת הנכונה בתוספת הזמן, אך זה הספיק לססואלו רק בשביל לצמק.

ספאטה. חזר לוהט מהפגרה (MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)
ספאטה. חזר לוהט מהפגרה (MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי