מכבי ת"א תפגוש את חולון במטרה לשמור על מאזן הבית המושלם

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב. מפגש עם הפועל חולון | לירון מולדובן

מחזור 23 בליגת ווינר סל: האלופה, שניצחה בכל 11 משחקי הבית וקבעה שיאים עונתיים נגד אשדוד, תארח את הסגולים. במקביל, ייפתח הבית התחתון - נס ציונה נגד ב"ש

(גודל טקסט)

העונה הסדירה בליגת ווינר-סל כבר הסתיימה וכעת מגיע המחזור ה-23 – הראשון שמחלק את הליגה לבית עליון ובית תחתון. מחר (חמישי) יתקיימו שני משחקים, כאשר האלופה הגאה מכבי תל אביב תארח את הרביעית בטבלה הפועל חולון (21:15) , ועירוני נהריה השביעית תפגוש את הפועל באר שבע (19:25) הלפני אחרונה בטבלה.

מכבי תל אביב (2:20) – הפועל חולון (10:12)
הצהובים
של יאניס ספרופולוס התגברו בקלילות 82:114 על מכבי אשדוד במחזור הקודם במשחק בו קבעו שיאים עונתיים בנקודות, אסיסטים (29) שלשות (17) ומדד (158). דני אבדיה היה זה שבלט עם 23 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. מעבר לכך, סנדי כהן רשם בכורה מוצלחת בליגה עם 13 נקודות, 5 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חסימות.

האלופה, שהתבשרה היום כי תפתח את העונה הבאה ביורוליג במשחק בית נגד אלבה ברלין, תרצה להמשיך במומנטום רגע לפני שתפגוש את הפועל ירושלים בקלאסיקו הישראלי שייערך ביום שני, ותצטרך להסתדר כמובן ללא הפצועים ג'ון דיברתולומיאו ועומרי כספי.

דני אבדיה
| דני מרון

חולון, מנגד, הפסידה 85:73 וסיימה את העונה הסדירה בטעם מר. ג'ימי הול מצידו רשם משחק מרשים עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים. למזלה של הקבוצה של עמית שרף, היא עלתה לבית העליון בעקבות הפסד הבית של מכבי חיפה. הסגולים מחקו פיגור ענק וכבר הובילה ב-5 נקודות ברבע האחרון אך הפסידו אחרי שבע דקות ללא נקודות.

עד עתה מכבי היא היחידה שמחזיקה במאזן בית מושלם כאשר ניצחה בכל 11 משחקיה, וחולון מחזיקה במאזן חוץ לא מרשים – שלושה ניצחונות בלבד ב-11 משחקים. מנגד, שניים משלושת ניצחונות החוץ היחידים של חולון על האלופה הגיעו בסיבוב השלישי, בין היתר 86:94 אשתקד.

יאניס ספרופולוס אמר לקראת המשחק: "אנחנו מתחילים את הסיבוב השלישי עם משחק חשוב נגד חולון, קבוצה שהסגל שלה השתנה בפגרה אבל היא עדיין תחרותית ויש לה ישראלים מנוסים, גארדים זרים אתלטיים ושחקני פנים טובים. נצטרך להיות מרוכזים ולשחק לפי התכנית שלנו כדי להגיב בחוכמה, הגנתית והתקפית. אנחנו רוצים לעשות משחק טוב כדי לשמח את האוהדים שלנו".

עירוני נס ציונה (12:10) – הפועל באר שבע (14:8)
המארחת אמנם הפסידה 103:89 להפועל אילת והחמיצה הזדמנות להעפיל למקום החמישי כשלא קלעה אף נקודה בהארכה, אך היא ניצחה בשמונה משבעת המשחקים האחרונים נגד היריבה מהדרום, הן בלגיה הלאומית והן בליגת העל. המשחק יוצא הדופן – בסיבוב הראשון העונה, כשנכנעו 82:21 בקונכיה.

גולן גוט, נדב זילברשטיין
גולן גוט, נדב זילברשטיין | אודי ציטיאט

הפועל באר שבע גברה 73:85 על הפועל חולון כשסגרו את המשחק עם ריצה מרשימה של 0:17, לא מעט בעזרתו של אוואן ברונסמה שנבחר לחמישיית המחזור עם 27 נקודות, 12 ריבאונדים ומדד 35. הקבוצה מהדרום ניצחה העונה פעמיים מחוץ לביתה.

עוד באותו נושא: דני אבדיה, יאניס ספרופולוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי