אטאלנטה ביצעה מהפך דרמטי נגד לאציו, אינטר מעדה נגד ססואולו

שחקני אטאלנטה | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

ה"נשרים" איבדו יתרון כפול בברגאמו והפסידו 2:3, הפער מיובה נותר ארבע נקודות. הנראזורי סיימו ב-3:3 דרמטי נגד ססואולו ונראה שהתואר מתרחק. דז'קו כיכב בניצחון 1:2 של רומא

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

המחזור ה-27 בליגה האיטלקית מגיע לסיומו הערב (רביעי) ומי שיוצאת ממנו מאוכזבת היא אינטר, ששמטה יתרון פעמיים ולא הצליחה לגבור על ססואולו בביתה. לאחר מכן, לאציו איבדה גם היא יתרון מבטיח אצל אטאלנטה והפסידה לאחר מהפך דרמטי. רומא גברה 1:2 על סמפדוריה ומתקרבת להבטחת המקום החמישי.

אטאלנטה – לאציו 2:3

משחק החזרה של לאציו לליגה האיטלקית לא ייזכר לטובה בקרב אוהדי הקבוצה. ה"נשרים" כבר הובילו 0:2 על אטאלנטה בברגאמו, אך בסופו של דבר יצאו מהמשחק עם שברון לב והפסד. כבר אחרי 11 דקות של כדורגל היה נראה שהאורחת מרומא בדרך לניצחון מהיר, זאת בעקבות שער עצמי של מרטן דה רון ההולנדי ושער נוסף של סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ'. רובין גוסנס פתח את ההתמודדות מחדש עם שער מצמק בדקה ה-38, ובמחצית השנייה זה היה רוסלן מלינובסקי שאיזן את התוצאה. המהפך הושלם בדקה ה-80 עם נגיחה מצוינת של חוסה פאלומינו מכדור קרן, שקבע כי הפער של לאציו מיובנטוס הראשונה יישאר ארבע נקודות. אטאלנטה מצידה התבססה במקום הרביעי לאחר הניצחון הדרמטי.

אינטר – ססואולו 3:3

הקבוצה של אנטוניו קונטה מעדה בענק ובעקבות כך, הפער בינה לבין יובנטוס עומד על שמונה נקודות בסיום המחזור, מה שמקטין את סיכוי האליפות של החבורה ממילאנו המדורגת שלישית בטבלה. האורחת, שנמצאת במקום ה-12, עלתה ראשונה ליתרון ועל אף שראתה את היריבה הופכת את התוצאה ומובילה בשתי הזדמנויות שונות, יצאה מהסן סירו עם נקודה מכובדת.

פרנצ'סקו קאפוטו כבש לזכות ססואולו בדקה הרביעית, רומלו לוקאקו (41, פנדל) וכריסטיאנו ביראגי (45) הפכו רגע לפני הירידה להפסקה. דומניקו ברארדי איזן שוב בבעיטת עונשין בדקה ה-81, בורחה ואלרו החזיר את ההובלה לאינטר כעבור חמש דקות אבל ג'יאנג'יאקומו מניאני צחק אחרון וקבע חלוקת נקודות עם שער שוויון בדקה ה-89.

אלכסיס סאנצ'ס | Emilio Andreoli/Getty Images

רומא – סמפודריה 1:2

הג'לארוסי עשו הערב צעד אדיר לעבר הבטחת המקום החמישי, המוביל לשלב הבתים של הליגה האירופית. הקבוצה מעיר הנצח פתחה את המשחק הביתי בצורה מבולגנת מאוד וכבר בדקה ה-11 הוציאה כדור מהרשת לאחר שער של מנולו גביאדיני. במחצית השנייה אדין דז'קו התעורר ובדקה ה-64 הבוסני קבע שוויון עם שער מרהיב מהאוויר. המהפך הושלם סופית בדקה ה-85, כשגם הפעם דז'קו הוא האיש המרכזי של רומא, כשגם הפעם החלוץ הנהדר כבש מהאוויר והעניק לקבוצתו ניצחון חשוב.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי