מכה לאבוקסיס: הקשרים האחוריים פצועים. מדמון תורגל בהרכב

קבהא נטש את האימון, קלטינס פצוע וסבג סובב את הקרסול, הקשר בן ה-17 מתוכנן לשחק לצד ז'וסואה. בן ביטון לא הגיע לאימון בשל הולדת בתו, אך צפוי לפתוח בב"ש

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

כשהיא עדיין ללא ניצחון אחרי שישה משחקים בפלייאוף העליון וכבר עם מחשבות על גמר הגביע ההולך ומתקרב, הפועל באר שבע תתארח מחר אצל מכבי חיפה (שבת, 20:40 בספורט4) בסגל חסר משציפתה.

המגן בן ביטון לא הגיע לאימון הבוקר וזאת בשל הולדת בתו, אך במקרה זה השחקן אמור להיכלל בסגל וייתכן שאף יפתח בהרכב, זאת לאור העובדה שאור דדיה פתח במשחק האחרון ואבוקסיס רוצה לערוך רוטציה. 

הבעיה האמיתית של אבוקסיס היא לא מעט צרות במרכז הקישור: מרואן קבהא נטש את האימון לאחר שחש כאבים, זכר לפציעה (מתיחה במפשעה) ממנה הוא סובל מאז המשחק מול בית"ר ירושלים ולא יהיה בסגל. גם דוד קלטינס פצוע ונאור סבג סובב את הקרסול. לאור זאת, נראה כי איליי מדמון הצעיר שתורגל בהרכב יקבל את ההזדמנות.

"הראש של אבוקסיס מאה אחוז בליגה ובגביע, עד הסוף", אמרו בבאר שבע לקראת המשחק מחר. במועדון מבינים שהפסד במשחק הזה עשוי להוציא את הקבוצה מהמשחק באשר לתחרות על המקום השלישי, כשבית"ר תתמודד בראשון מול הפועל חיפה. "מה שיזכרו בסופו של דבר זה את גמר הגביע", אמר אחד השחקנים, "אבל זה לא אומר שלא נשחק בליגה עד הסוף".

בן ביטון, בן שהר, שיר צדק
בן ביטון, בן שהר, שיר צדק | דני מרון

לקראת המשחק אמר יוסי אבוקסיס: "אנחנו פוגשים בפעם השנייה השבוע את מכבי חיפה, קבוצה איכותית ומאתגרת. אחרי המשחק ניתחנו אותו ושמנו דגש על הדברים בהם אנו צריכים להשתפר. משחקי הפלייאוף שלנו היו שונים מבחינת יכולת וחשוב לייצר יציבות עם יכולת טובה. אני מצפה מכל אחד מהשחקנים לגלות מחויבות ולהילחם, כי המקום השלישי הוא מטרה חשובה שלנו".

הרכב משוער: אוהד לויטה; בן ביטון, לואי טאהא, מיגל ויטור, אורן ביטון; ז'וסואה, עילאי מדמון, דוד סימאו, אלטון אקולטסה, תומר יוספי (ניב זריהן); בן שהר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי