ג'נטלמן אמיתי: טבס יתרום את כל משכורתו

חלוץ בוקה ג'וניורס עם אקט מרגש: "לא רוצה לראות כסף". בנוסף, הבטיח שיישאר עד דצמבר כדי לנסות לזכות בקופה ליברטדורס וחולם לחזור לווסטהאם

קבוצות: ווסטהאם
(גודל טקסט)

קרלוס טבס אישר שיחתום על חוזה חדש עם בוקה ג'וניורס, אך הצהיר שהוא פתוח לחזרה לווסטהאם מהפרמיירליג. חוזהו של החלוץ בן ה-36 יפוג ביום שלישי והוא קיבל הצעה חדשה לשנה, אך הוא רוצה להשאיר את עתידו בטווח הארוך פתוח.

במועדון טוענים שהציעו לו את החוזה הגדול ביותר שהם יכלו להרשות לעצמם וממתינים להחלטתו. טבס אמר שאינו מרוצה מההצעה, אך בכל מקרה הצהיר שהוא הולך לתרום את כל הכסף שירוויח בחוזה החדש.

"יש הבדל בין מה שציפיתי שיציעו לי לבין ההצעה שהוגשה", אמר החלוץ הוותיק. "עם זאת, אין לנו הרבה מה לתקן. במשא ומתן לכל אחד יש את הצד שלו. אני רוצה להמשיך להסתדר טוב עם בוקה ושהכל יילך חלק, אבל אני לא מתכוון לתת לאף אחד לזלזל בי. החוזה יהיה רק עד דצמבר ולא לשנה, כי אני רוצה הזדמנות נוספת לזכות בקופה ליברטדורס".

"אתרום את כל הכסף שאקבל. גם את המשכורת וגם את הבונוסים. אולי אבקש שילוו לי כסף לדלק", התלוצץ טבס והוסיף: "זה יילך לחיסונים ולאנשים שזקוקים לאוכל. אני לא רוצה לראות כסף".

"אם הייתי חוזר לאירופה, הייתי רוצה לחזור לחצי שנה לווסטהאם כדי לקבל כפיים. אני לא פוסל גם לחזור לחצי שנה לקורינתיאנס בברזיל. אני לא פוסל שום דבר כי אני לא רוצה להיות עבד למילים שלי", סיכם הארגנטינאי.

עוד באותו נושא: קרלוס טבס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי