בראשון: חולון תנסה להתאושש מהתבוסה למכבי ת"א מול ראשל"צ

יוגב אוחיון
יוגב אוחיון | עדי אבישי

הסגולים יפתחו את המחזור השני של הבית העליון ויקוו לנצח אחרי שני הפסדים. הכתומים לא ניצחו בחולון בליגה הסדירה כמעט שש שנים

(גודל טקסט)

המחזור השני של הבית העליון בליגת ווינר סל ייצא לדרך מחר (ראשון) ב-21:00 עם קרב בין הפועל חולון למכבי ראשון לציון, יממה לפני הסופר קלאסיקו בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים.

חולוניה, המארחת, תנסה להתאושש מהתבוסה הקשה לצהובים מת"א במחזור האחרון, שרשמו 65:103 גדול, שהיווה את ההפסד הגדול ביותר של הסגולים העונה. אגב, זו הייתה הפעם השלישית בארבעת המחזורים האחרונים בה הקבוצה ספגה מעל 100 נקודות.

מן העבר השני, ראשל"צ נוצחה בשני משחקיה בשבוע שעבר – שניהם מול הפועל ירושלים: 84:78 ביום ראשון ו-93:86 ביום רביעי. בשני המשחקים הקבוצה הובילה לפחות מדקה במצטבר והיא תצטרך להציג יכולת משופרת מחר.

הפועל חולון מחזיקה במאזן מושלם בשבעת משחקי הבית האחרונים שלה מול ראשל"צ בליגה הסדירה, אך שלושת ניצחונותיה האחרונים שם היו צמודים מאוד והסתיימו בהפרש של 1-4 נקודות. הכתומים הדיחו את הסגולים פעמיים בחמש השנים האחרונות בסדרות פלייאוף ללא יתרון הביתיות, אבל בליגה הסדירה לא ניצחו בחולון מאז נובמבר 2014

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי