בית"ר עבדה על מצבים נייחים. התלבטות לגבי ורד, שלא תורגל

עידן ורד
עידן ורד | דני מרון

הקבוצה סיימה את האימון המסכם לקראת הפועל חיפה, לוי עבד על הנייחים ואמר: "רוצה לראות מהלכים קבוצתיים כמו במשחק האחרון". גם מגבו ב-11, קונסטנטין עשוי לפתוח

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

במרחק של חמש נקודות מהפועל באר שבע ערב המחזור, בבית"ר ירושלים קיימו הערב (שבת) את האימון המסכם והתעדכנו כל העת במשחקם של האדומים בחיפה. במועדון רוצים להגדיל את הפער במחזור הקרוב והמאמן רוני לוי ערך אסיפה ראשונה לקראת המשחק מול הפועל חיפה ואמר לשחקנים: "אני מרוצה מאיך ששיחקנו נגד הפועל באר שבע. השערים הגיעו ממהלכים קבוצתיים וזה מה שאני רוצה לראות גם במשחק הקרוב".

מנגד, רוני לוי עבד ושוחח עם השחקנים על נושא המצבים הנייחים. "אסור שנקבל שערים כאלה, כמו מול באר שבע, בטח לא שניים במשחק", אמרו בבית"ר. "שלטנו כל המשחק, אבל לרגע איבדנו ריכוז וזה עלה ביוקר".

מקס גרצ'קין ייעדר בעקבות צבירת כרטיסים צהובים ואורי מגבו יחליף אותו. אנטואן קונטה התאמן, אבל מי שתורגל בהרכב הראשון היה שי קונסטנטין. בקישור, תמיר עדי קיבל את גופיית ההרכב ולצדו עלי מוחמד וחנן ממן. עידן ורד תורגל בחלקים מהאימון ונראה כי רוני לוי מתלבט לגביו, מאשר ולירן רוטמן וליוואי גרסיה קיבלו שוב את הגופיה בחלק הראשון של האימון.

הרכב משוער, בית"ר ירושלים: איתמר ניצן; שי קונסטנטין (אנטואן קונטה), דיוגו ורדסקה, טל בן חיים, אורי מגבו; עלי מוחמד, תמיר עדי, חנן ממן, ליוואי גרסיה, לירן רוטמן (עידן ורד); שלומי אזולאי.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי