צפו בתקציר: ארסנל העפילה לחצי גמר הגביע עם 1:2 על שפילד

התותחנים לא הבריקו אצל ה"להבים", אך שער דרמטי של סבאיוס העניק להם את הניצחון היקר בתוספת הזמן. פפה כבש ראשון בכדור עונשין, מקגולדריק איזן זמנית בדקה ה-87. לואיז נפצע והוחלף

(גודל טקסט)

עשתה את העבודה. לאחר שאמש (שבת) מנצ'סטר יונייטד נזקקה לשער דרמטי בהארכה כדי לנצח את נוריץ', ארסנל הצליחה לצאת היום מבראמל ליין של שפילד יונייטד עם 1:2 יקר וכרטיס לחצי גמר הגביע האנגלי. דני סבאיוס חתום על הניצחון עם שער דרמטי בתוספת הזמן של המשחק.

מיקל ארטטה הגיע היום לאצטדיון של ה"להבים" כשהוא יודע שקבוצתו חייבת להמשיך את היכולת מהניצחון על סאות'המפטון לפני שלושה ימים. המנג'ר הספרדי העניק מנוחה לפייר-אמריק אובמיאנג, הכובש הבכיר ביותר בסגל שלו, אך החוד הקדמי עדיין היה איכותי מאוד בניצוחם של אלכסנדר לקאזט, בויאקו סאקה וניקולא פפה.

פתיחת המשחק הייתה של שפילד, שמצאה את הרשת של אמיליאנו מרטינס אחרי שמונה דקות, אך שופטי המסך התערבו בשל נבדל של כובש השער ג'ון לונדשטרם. ארסנל הצליחה לכבוש לאחר הפעם הראשונה שהיא הגיעה לרחבה של יריבתה, זאת לאחר שלקאזט הוכשל ואפשר לפפה לבעוט מהנקודה הלבנה בדקה ה-25.

סבאיוס חוגג. ניצחון דרמטי בתוספת הזמן | ANDREW BOYERS/POOL/AFP via Getty Images

כאמור, היכולת של הלונדונים לא הייתה משכנעת, ושפילד הייתה הקבוצה הדומיננטית על כר הדשא. בדקה ה-87 הושג גם שער השוויון החשוב, לאחר שדויד מקגולדריק האירי ניצל טעות קשה במרכז ההגנה של האורחת. היה נראה שהמשחק הולך גם הוא להארכה, אך בדקה ה-91 סבאיוס הגיע למצב נהדר מול דין הנדרסון, והספרדי ידע כיצד לסיים את המהלך עם שער הניצחון החשוב. דויד לואיז נפצע בפתיחת המחצית השנייה ונראה כי הוא עשוי להחמיץ את המשחקים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי