פרסום ראשון: מכבי תל אביב סימנה את מוחמד עוואד לעונה הבאה

מוחמד עוואד מוחמד עוואד | אודי צטיאט
יעקב שחר יעקב שחר | מאור אלקסלסי
שחקני מכבי תל אביב בטירוף שחקני מכבי תל אביב בטירוף | אריאל שלום
מרקו בלבול , ברק בכר מרקו בלבול , ברק בכר | אריאל שלום
איביץ' וגולדהאר איביץ' וגולדהאר | אריאל שלום

החלוץ הכישרוני שמסרב להאריך את חוזהו בכרמל בשלב זה לנוכח המחסור בדקות משחק, סומן ע"י הצהובים כמועמד לחזק את ההתקפה לקראת פתיחת הקמפיין האירופי, אך ממתין לזהות המאמן בעונה הבאה

(גודל טקסט)

פחות מ-24 שעות אחרי שהבטיחה את האליפות, האם מכבי תל אביב שוב תאכזב את אוהדי מכבי חיפה? לספורט1 נודע היום (ראשון) כי הצהובים מחפשים חלוץ בכיר ועוקבים בדריכות אחרי עתידו של חלוץ מכבי חיפה, מוחמד עוואד, שמסרב להאריך את חוזהו אך ימתין לזהות המאמן הבא בכרמל.

מיד לאחר משחק ההכתרה בדרבי, מיטש גולדהאר וג'ק אנגלדיס התחילו לעבוד על העונה הבאה, והבינו את הצורך להנחית חיזוק בעמדת החלוץ לקראת הקמפיין האירופי בעונה הבאה. מחלקת הסקאוטינג של הצהובים עוקבת בדריכות אחר מצבו של החלוץ שגדל במחלקת הנוער של כפר גלים ונחשב לאחד הכישרונות הגדולים שיצאו ממנה שנים האחרונות. .

עוואד איבד בעונה האחרונה את מקומו בהרכב הירוקים ולא זכה למספיק הזדמנויות אצל המאמן מרקו בלבול. למעשה, עוואד שותף העונה רק ב-642 דקות ליגה לעומת 1876 בעונה שעברה, ולכן מסרב בשלב זה להאריך את חוזהו אצל הירוקים שמסתיים בקיץ הבא.

בכרמל מבינים כי במידה ועוואד אכן לא יאריך את חוזהו אז יעדיפו הירוקים למכור אותו בקיץ הקרוב לפני חודש ינואר בו יהפוך לשחקן חופשי, ובעצם להימנע ממקרה 'שון וייסמן' פעם נוספת. בסביבתו של עוואד מספרים כי הכישרון מחוזר ע"י מספר קבוצות באירופה, אבל חוסר הוודאות לקראת העונה הבאה בצל השפעות נגיף הקורונה טרפו את הקלפים.

מעבר לכך נציגיו של החלוץ הבהירו כי הם ממתינים לזהות המאמן הבא במכבי חיפה ובמידה ויגיע ברק בכר אז החלוץ ישוחח עם המאמן ואם ירגיש שיזכה להזדמנות הוגנת מצד המאמן אז לא מן הנמנע שיבחר להישאר וללבוש ירוק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי