"ברונו פרננדש מוכיח לסולשיאר שהוא החתיכה החסרה בפאזל"

בתקשורת האנגלית שיבחו את קשר מנצ'סטר יונייטד, שכיכב עם צמד ב-0:3 על ברייטון. "גורם לפוגבה להיות הכי טוב שהוא יכול". סולשיאר: "הוא הביא לנו מנטליות של ווינרים"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד הציגה שוב אתמול (שלישי) כמה כישרון טמון בקבוצה זו עם 0:3 חד וחלק במשחק חוץ אצל ברייטון והאריכו את הריצה המרשימה שלהם ל-15 משחקים בכל המסגרות ללא הפסד. רק באיירן מינכן (25 משחקים) מחזיקה ברקורד טוב מזה. השדים האדומים נהנו משער פתיחה של מייסון גרינווד הצעיר, אך מעל כולם בלט ברונו פרנדדש, שמאז שהגיע ביונאר האחרון נמצא בדרך הבטוחה להפוך לכוכב הכי גדול של הקבוצה.

הפורטוגלי כבש צמד נהדר, העלה את מאזן השערים שלו באנגליה לשישה שערים וגרף מחמאות רבות. בתקשורת נכתב עליו: "פרננדש מוכיח שהוא החתיכה החסרה בפאזל של סולשיאר. לא רק שהוא הרים את הרמה של מנצ'סטר יונייטד, הוא גם הופך את פוגבה להיות הכי טוב שהוא יכול".

על היכולת של כל הקבוצה נכתב: "אם סולשיאר והקבוצה שלו ימשיכו ביכולת הזו, הם בהחלט יכולים לאיים על האליפות בעונה הבאה. החלק הקדמי שלהם בהחלט מהאיכותיים שיש, ובקישור אפשר לראות את שיתוף הפעולה הנהדר של פוגבה עם פרננדש. אולי, אבל אולי, הדומיננטיות של ליברפול העונה העירה את יריבתה המושבעת, שרוצה לחזור לפסגה".

פרננדש. "הביא לנו מנטליות של ווינרים" | ALASTAIR GRANT/POOL/AFP via Getty Images

לאחר המשחק, גם אולה גונאר סולשיאר לא נשאר אדיש ליכולת של הכוכב החדש שלו והודה: "פרננדש פשוט פנטסטי. הוא הביא לנו מנטליות של ווינרים שהייתה חסרה. לתת 99% על המגרש זה פשוט לא טוב בשבילו, כולם חייבים לתת 100%".

עוד אמר: "השחקנים בטוחים במה שאנחנו עושים, אנחנו משחקים פנטסטי. יש איכות בקבוצה הזו. השחקנים שלנו בכושר ויש תחרות גדולה על מקום בהרכב. אנחנו יודעים שמייסון גרינווד יכול להבקיע אבל הוא התחזק מאוד בזמן הנעילה. הוא מרגיש טוב. יש לי יותר ממחליף פוטנציאלי אחד בכל משחק והרבה שחקני צמרת".

המאמן יכול להיות שבע רצון גם מחוליית ההגנה שלו ששמרה על שער נקי בשמונה מ-13 המשחקים האחרונים – בדיוק כמו שעשה ב-40 המשחקים הראשונים של המאמן. עוד בנוגע לגרינווד הרי שששת שעריו העונה הם שיא לשחק בן 18 ומטה מאז כבש וויין רוני תשעה שערים במדי אברטון ב-2004.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי