איביץ': "בינתיים אין סיכום עם מכבי ת"א ואני לא יודע אם יהיה"

ולדימיר איביץ' | דני מרון

המאמן התראיין בסרביה והודה כי ספק אם ימשיך לעונה שלישית בקריית שלום: "אני חושב שאני מוכן להתקדם, אבל מודע לכך שקשה לעבור מישראל לאחת הליגות הבכירות. אולי אקח הפסקה, אולי אשאר"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

שלושה ימים לפני סיומה הרשמי של עונת 2019/20, כשהיא ללא הפסד ליגה העונה ולפניה 180 דקות אחרונות של כדורגל, מכבי תל אביב עדיין לא יודעת אם המאמן ולדימיר איביץ' ימשיך לעונה שלישית. זה לא סוד שבקריית שלום מנסים להפעיל מכבש לחצים על הסרבי כדי להישאר בתפקידו, אבל דבר עדיין לא סוכם – וגם איביץ' עצמו מודה בכך.

הבוקר (שבת) התפרסם בסרביה ראיון עם מאמן הצהובים ותחילה הוא נשאל על האליפות השנייה ברציפות: "פער הנקודות בינינו לבין מכבי חיפה שבמקום השני מוכיח עד כמה זה היה קשה. בשנה שעברה זכינו ב-31 נקודות יתרון והשנה אנחנו במרחק של 12 ועוד יש לנו משחק נגדם בפלייאוף. זה ברור שהיינו יותר טובים ויציבים יותר, אבל שום דבר לא היה קל ולא בא בקלות גם אם זה נראה כך מהצד. זה היה הכרחי שנעבוד קשה כדי להגשים את המטרות שלנו ואני רוצה להודות לכל השחקנים שהלכו אחריי".

על הכדורגל הישראלי: "יש בליגת העל 14 קבוצות והרמה כאן טובה יותר מאשר בסרביה וקצת פחות טובה מביוון. ממה שאני יודע, השחקן עם השכר הכי גבוה מרוויח שליש ממה שמשתכר המקביל שלו ביוון ורק קבוצה אחת או שתיים יכולה להרשות לעצמה לשלם סכומים כאלה. למכבי שלי יש את היכולת לשלם, אבל אנחנו תחת הפייר פליי הפיננסי בשנים האחרונות. כבר כשניהלתי מו"מ עם מכבי על הצטרפות אמרו לי שלא אוכל לבזבז כסף על חיזוק, אז זכינו בתארים עם שחקני בית ואני מאוד גאה בהם על הדרך שהם עשו ועל כך שהם מוכנים לצאת לאירופה, מה שגם יסייע למועדון מבחינה כלכלית".

איביץ'. יחליט בקרוב על עתידו | אריאל שלום

סגנון המשחק בישראל: "רוב הקבוצות בוחרות להגן על השער ומאוד קשה לפרוץ הגנה של חמישה שחקנים בפעם הראשונה. הן עולות עם חלוץ אחד. הקבוצות הגדלות מנסות להבקיע אחת לשנייה ואין פייבוריטית, כל אחת יכולה לנצח".

היכן יאמן בעונה הבאה: "החוזה שלי יסתיים ב-8 ביולי (יום רביעי הקרוב), יום אחרי המשחק האחרון שלנו ולא מימשנו את האופציה שהייתה לעונה שלישית. המועדון יצר קשר עם הסוכן שלי, אבל אין סיכום בינתיים ואני גם לא יודע אם נגיע לסיכום. אולי אשאר, אולי לא. מעולם לא מיהרתי לקבל החלטות וגם עכשיו אני לא לחוץ. אני תמיד חושב רבות על הצעדים שלי והכל יכול להיות, אולי גם אקח הפסקה מאימון לתקופה. אנחנו נראה".

אם הוא מכוון לקבוצה מאחת הליגות הבכירות באירופה: "צריך להיות מציאותי בכל דבר. מצד אחד אני יש לי עוד הרבה ללמוד, אבל אני גם מאמין בעצמי ובצוות שלי. אני חושב שאני מוכן להתקדם, אבל לא יודע איזו ליגה תתאים לי יותר. אני מודע לכך שקשה לעבור מישראל לאחת מחמש הליגות הבכירות".

ולדימיר איביץ' | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי