כץ: "עשינו טעות כשניסינו להכריע את המשחק, היינו מאוד עייפים"

הבעלים מרוצה מהגישה של השחקנים, אך מבין כי לעומס המשחק הייתה השפעה מכרעת על היכולת. בנוסף שלח מסר למנהלת: "לא יהיה פשוט לפתוח את העונה הבאה בלי פיצוי מהמדינה". גולאן יישאר אם יקצץ ב-50%

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי התבוסה בדרבי למכבי חיפה, בהפועל חיפה קיוו לשוב למסלול הניצחונות, אך גם הפעם נוצחו 3:1 על ידי באר שבע ואיבדו את הסיכויים לסיים במקום החמישי. עם זאת, הפעם במועדון הביעו שביעות רצון מהגישה של השחקנים ברוב דקות המשחק.

הבעלים יואב כץ סיכם: "אני חושב שהשחקנים השתדלו ונתנו הכל. היינו מאוד עייפים בגלל צפיפות המשחקים והפציעות אבל אני מרוצה מהלחימה. כבשנו שני שערים שפסלנו לנו ואולי אחד שלא בצדק. אני חושב שאולי עשינו טעות כשניסינו להכריע את המשחק והיינו עייפים בצד השני וספגנו".

מעבר לכך במועדון מסתכלים על העונה הבאה ונראה כי מעבר לשוער יסמין בוריץ' שמחזיק בחוזה לעונה הבאה, שאר הזרים צפויים לעזוב. עם זאת, לאחרונה קיבל המגן ניקולה גולאן חוזה לעונה נוספת תמורת קיצוץ של 50 בשכרו. בשלב זה גולאן טרם נענה בחיוב להצעה, אך בחיפה מבינים את הקושי בצירוף זרים חדשים, מכיוון שלשלב זה עדיין אין אפשרות להנחיתם בישראל. לכן כץ המאמן חיים סילבס וכל נושא הבאת הזרים תיחשב מחדש.

ניקולה גולאן, יסמין בוריץ'
ניקולה גולאן. ישתף פעולה עם יסמין בוריץ' גם בעונה הבאה? | מאור אלקסלסי

מעבר לכך הבעלים כבר חושש מהעונה הבאה ומהעובדה שהליגה כלל לא תיפתח. כץ שלח מסר ברור למנהלת: "אני לא רוצה כיצד יהיה ניתן לפתוח את העונה הבאה. זה לא יהיה פשוט לשחק בלי הפיצוי של המדינה. כולנו נצטרף לחשב מסלול מחדש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי