שחקן הפועל ראשל"צ, צח בללי, נמצא חיובי לקורונה

שחקני הפועל ראשון לציון
שחקני הפועל ראשון לציון | דני מרון

השחקנים ואנשי הצוות במועדון קיבלו הוראה להיכנס לבידוד, אך חבריו של המגן לקבוצה דורשים לבצע בדיקות לפני כן והצוות רפואי צפוי לבקש אישור מיוחד ממשרד הבריאות: "לא יכול להיות שגם עכשיו לא נצא החוצה"

(גודל טקסט)

אחת הקבוצות שיותר נפגעו מ"פגרת הקורונה" היא הפועל ראשון לציון, שלפני הפסקת הליגה הלאומית הייתה במקום השני בטבלה, אך נעקפה על ידי בני סכנין בישורת האחרונה של העונה וראתה את הקבוצה מהמגזר עולה לליגת העל על חשבונה. אם לא די בכך, שחקני הקבוצה שקיוו להתרענן אחרי חודשיים של בידוד, הערב (ראשון) נודע כי שחקן הקבוצה צח בללי נמצא חיובי בבדיקת קורונה.

בללי שותף במשחק נגד בית"ר תל אביב/בת ים ביום שני האחרון. יממה לאחר מכן הוא חש ברע ולא הופיע לאימון, כלומר חבריו לקבוצה לא נחשפו אליו. במהלך סוף השבוע השחקן עבר בדיקה וגילה כי הוא נושא בנגיף, לכן השחקנים ואנשי צוות של ראשון לציון קיבלו הוראה להיכנס לבידוד.

בקרב השחקנים, ההודעה התקבלה בזעם רב ורובם דרשו לבצע בדיקות קורונה באופן מיידי על מנת לשלול הידבקות, לפני שנכנסים לבידוד. כדורגלני הקבוצה פנו לצוות הרפואי של המועדון, שצפוי לבקש אישור מיוחד ממשרד הבריאות לבצע בדיקות. אחד השחקנים אמר הערב: "לא יכול להיות שכבר היינו חודשיים בבידוד וגם עכשיו לא נצא החוצה".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי