פפ שבר שיא שלילי: "אין לי הסבר", ז'סוס ספג ביקורות גדולות

הספרדי הפסיד לראשונה בשלושה משחקי חוץ רצופים ומאזנו בליגה העונה עומד על תשעה: "שיחקנו טוב גם במשחק הזה וגם לאורך כל העונה אבל זה לא הספיק כדי לנצח". בתקשורת נכתב על החלוץ: "מחמיץ בלי סוף". כל המספרים

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי סיפקה הצגה ענקית ביום חמישי כשפירקה 0:4 את ליברפול והזיכרה לכל עולם הכדורגל את הכוח העצום שלה. אלא שהמצב רוח הטוב לא נמשך הרבה זמן כשאתמול (ראשון) הקבוצה של פפ גווארדיולה נכנעה 1:0 לסאות'המפטון. גם 26 איומים על השער לא עזרו לסיטיזנס לכבוש – דבר שלא קרה בליגה מאז מרץ 2016 (למנצ'סטר יונייטד). זה היה הפסד החוץ השלישי ברציפות של הסיטיזנס, מה שלא קרה מאז אפריל 2015 עם מנואל פלגריני.

למאמן הספרדי זה קרה בפעם הראשונה בקריירה, ומספר ההפסדים העונה בליגה עלה לתשעה – רק צ'לסי הפסידה יותר מבין כל שמונה ההראשונות באנגליה. בממלכה לא הצליחו למצוא לכך הסבר וגם לא המאמן עצמו. פפ אמר: "קשה לי למצוא סיבה למה שקורה. לא במשחק הערב (אתמול) ולא בכל העונה. שיחקנו יותר מ-'טוב' אבל זה לא הספיק לנו כדי לנצח משחקים. בתוצאות לא היינו עקביים", אמר באכזבה.

על הבעיות המקצועיות: "אי אפשר לומר שאנחנו לא קבוצה שכובשת שערים העונה. שחקני ההתקפה שלנו מובילים בכל הקטגוריות ואנחנו מייצרים הרבה מאוד מצבים. קשה לי למצוא סיבה לכך. יש לי ביטחון שנוכל שוב להפוך את המצבים הרבים שלנו לשערים, עשינו את זה בעונות קודמות. הניצחון על ליברפול שייך לעבר וכך גם ההפסד הזה. אנחנו צריכים לספוג פחות שערים". היריבות של סיטי איימו מולה 249 פעמים על השער – 59 פחות מאשר ליברפול, אך האלופה ספגה תשעה שערים פחות.

ברנרדו סילבה: "אני באמת חושב ששיחקנו טוב ויצרנו הרבה מצבים, אבל לא כבשנו. אנחנו צריכים לבדוק את הטעויות שלנו כפי שקרה בשער. סאות'המפטון שיחקה בסגנון שלה, הייתה פיזית ואינטנסיבית ומגיע להם מזל טוב.

"אנחנו שוב מוצאים את עצמנו תוהים לגבי הקבוצה המנצחת הזו של סיטי. שבתוך שלושה ימים התדרדרה ממשחק ענק והצהרת כוונות עד להפסד נגד קבוצת הבית הגרועה בליגה (עד אתמול). אנחנו יודעים שיש להם עוד את הגביע האנגלי והפרס האמיתי – ליגת האלופות, אבל בטוח שפפ לא מרגיש בנוח. אי אפשר לדעת מתי הם יזרקו את התארים האלה לפח", נכתב ב-"דיילי מייל". "פפ עדיין רחוק מלהחזיר את סיטי לעקביות שהעניקה לה תארים רבים בשנים האחרונות. היא יכולה לשחק נפלא בכל יום נתון אך זה לא מספיק. אפילו קוויין דה בריינה לא הצליח לספק את ההגנה".

גבריאל ז'סוס ספג ביקורת קשה: "הליקויים שלו מול השער מוגזמים מדי. יש לו 18 שערים והוא פתח בהרכב 25 פעמים, אבל הוא שום דבר קרוב לסרחיו אגוארו. הפער גדול מדי. הוא החמיץ ארבע הזדמנויות, שתיים מהן נפלאות. אם אגוארו ילך, סיטי צריכה לדאוג".

ז'סוס מתוסכל אחרי עוד החמצה | Catherine Ivill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי