רמלה החזירה את אליסון הייטאואר, חיזוק כפול לחולון

אליסון הייטאואר | באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

הקבוצה של שירה העליון צירפה את הגארדית, שהובילה את המועדון לזכייה באליפות בעונת 2012/13. הקבוצה של רועי אייזנברג שמה את ידה על ליעד אורבך ואיילה רוט

(גודל טקסט)

קבוצת הנשים של אליצור רמלה, שסיימה בעונה שעברה במקום השלישי בליגת אתנה ווינר בכדורסל, אותה תאמן שירה העליון, החזירה לשורותיה לקראת העונה הקרובה את הגארדית אליסון הייטאואר (32, 1.78 מטר). עוד קודם לכן החתימה רמלה את אלכס כהן, שחקנית הציר של נבחרת ישראל, שגם היא שיחקה בעבר במועדון.

הייטאור חוזרת לעונה שלישית ברמלה. היא הוליכה ב-2012/13 את הקבוצה לזכייה בתואר האליפות בתום סדרה מרתקת מול מכבי אשדוד שהסתיימה ב-2:3 לרמלה. שנה לאחר מכן הוליכה את הקבוצה לזכייה בגביע המדינה.  עונה לאחר מכן עברה למכבי אשדוד.

בעונה שעברה שיחקה הייטאור במכבי עירוני רמת גן, בשורותיה קלעה 14.7 נקודות בממוצע למשחק, קטפה 4.4 ריבאונדים ומסרה 3.6 אסיסטים. להייטאור רקורד מרשים של מספר שנים בקבוצות קונטיקייט סאן ו-וושינגטון מיסטיקס מהליגה הטובה בעולם.

אליצור חולון, שסיימה את העונה שעברה במקום החמישי, צירפה את ליעד אורבך ואיילה רוט, שתיהן שחקניות הסגל הרחב של נבחרת ישראל. אורבך מגיעה לחולון אחרי שתי עונות בקבוצת בנות הרצליה. בעונה האחרונה העמידה ממוצעים של 5 נקודות למשחק, 3.1 כדורים חוזרים ו-1.7 אסיסטים. רוט מגיעה אחרי שתי עונות בכורה במכבי רעננה. בעונה השניה שלה בקבוצה העמידה ממוצעים של 5.6 נקודות ו- 2 אסיסטים למשחק. אורבך ורוט מצטרפות לסקויה הולמס, שחתמה מוקדם יותר בקבוצה.

רועי אייזנברג, מאמן אליצור חולון, אמר לאחר שתי ההחתמות: "אורבך ורוט הן שתיים מהשחקניות היותר מוכשרות שצומחות לנו בכדורסל הנשים בישראל ואני מרוצה מאד מהעובדה שהן מצטרפות לסגל שלנו לעונה הקרובה. בעונה שעברה ראיתי את ההתקדמות הגדולה שלהן ואני בטוח מאמין שהעונה הן תעשנה קפיצת מדרגה נוספת שתעזור לקבוצה להמשיך ולהתברג בחלק העליון של הליגה".

ליעד אורבך | באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי