דיווח: מייקל ביזלי וג'מאל קרופורד סיכמו בברוקלין

מייקל ביזלי | Thearon W. Henderson/Getty Images

בארצות הברית פורסם כי הנטס, שיחסרו את דינווידי וג'ורדן כשה-NBA תתחדש באורלנדו, צפויים לצרף את צמד הוותיקים במטרה להעמיד סגל ראוי בפלייאוף

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)

אחרי שהתבשרה כי דיאנדרה ג'ורדן וספנסר דינווידי לא יוכלו לקחת חלק בהמשך העונה בגלל שנדבקו בקורונה, ברוקלין נטס החלה לעבוד על מנת להופיע עם סגל ראוי למשחקי פלייאוף ה-NBA שיתקיים באורלנדו. בארצות הברית דווח הלילה (בין רביעי לחמישי) כי הנטס הגיעו לסיכום עם שני שחקנים ותיקים ומוכרים, שלא שיחקו עד כה בעונה הנוכחית: מייקל ביזלי וג'מאל קרופורד.

ביזלי בן ה-31 לא שיחק בליגה הטובה בעולם מאז שנחתך על ידי לוס אנג'לס קליפרס בפברואר 2019 ועבר לליגה הסינית. למי ששכח או לא הספיק להכיר, מדובר בכישרון שנבחר במקום השני בדראפט 2008, אך התגלה כ"מקרה ראש" שלא מימש את הפוטנציאל. הפורוורד, שמתנשא לגובה 2.08 מ', ידוע כאחד שיורה מכל טווח בלי לעשות חשבון לחברים לקבוצה או למאמנים, אבל גם כזה שבהחלט יודע לייצר נקודות.

אם וכאשר יחתום, ביזלי יחמיץ אוטומטית את חמשת המשחקים הראשונים של ברוקלין בעקבות עונש השעיה העומד כנגדו, בגין הפרה של מדיניות הסמים ב-NBA בחודש אפריל. לפי כתב "האתלטיק" שאמס צ'ראניה, אחת הסיבות להצטרפותו לנטס נוגעת ליחסיו עם קווין דוראנט, כוכב הקבוצה שנאלץ להחמיץ את העונה כולה בעקבות קרע בגיד אכילס. ביזלי אמור למלא את מקומו של ווילסון צ'נדלר, שוויתר על הגעה לאורלנדו והעדיף לשהות לצד משפחתו בזמן המשבר.

באשר לקרופורד, הקלע הפך לשחקן חופשי בסיום העונה שעברה ולא מצא קבוצה בקיץ, אך גם בגיל 40, הוא לא ויתר על המשך הקריירה וכעת נראה כי סוף סוף מצא בית. קרופורד מיצב את עצמו כאחד משחקני הספסל היעילים ביותר בליגה בכל הנוגע לקליעה ולראייה, הוא נבחר שלוש פעמים לשחקן השישי של העונה. במשחקו האחרון, באפריל 2019, הוא הפציץ לא פחות מ-51 נקודות נגד דאלאס.

בשל גילו, הנטס צפויים להעניק לו דקות משחק מוגבלות שבהן ינסו לנצל את יכולותיו בצורה המקסימלית. כזכור, השחורים-לבנים יחסרו גם קיירי אירווינג הפצוע, שיחזור לשחק רק בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי