הרומן נמשך: ספאנוליס האריך חוזה באולימפיאקוס

ואסיליס ספאנוליס | אולימפיאקוס, האתר הרשמי

היווני בן ה-37 יישאר לשנה נוספת בקבוצה מפיראוס, עמה זכה ביורוליג פעמיים: "תודה על האהבה והאמון", מסר לאוהדים. דיווח: פנאתינייקוס מעוניינת ברכז ריאל מדריד

(גודל טקסט)

קבוצות הכדורסל באירופה ממשיכות לבנות את הסגלים לעונה הבאה וביניהן שתי הנציגות היווניות ביורוליג. נתחיל עם אולימפיאקוס, שהודיעה היום (שבת) כי ואסיליס ספאנוליס יישאר בקבוצה לעונה נוספת, בדיוק בתאריך שבו הגארד היווני חתם לראשונה במועדון לפני עשור.

ספאנוליס בן ה-37, שהוביל את הקבוצה מפיראוס לשתי זכיות רצופות ביורוליג בשנים 2012 ו-2013, בהן נבחר גם לשחקן המצטיין בפיינל פור (ולמצטיין העונה הסדירה בשנה השנייה מביניהן), רשם העונה 11.3 נקודות ו-4.6 אסיסטים בממוצע למשחק במפעל הבכיר ביבשת. לאחרונה נבחר היווני להרכב העשור של היורוליג. "תודה על האהבה והאמון", מסר ספאנוליס לאוהדים אחרי החתימה.

בינתיים, ב"יורוהופס" דווח כי פנאתינייקוס עושה מאמצים גדולים כדי להחתים את הרכז הארגנטינאי ניקולאס לאפרוביטולה, שחתום בריאל מדריד לעונה הבאה, אך יוכל להשתחרר מהחוזה אם ימצא קבוצה אחרת ביורוליג. בדיווח נכתב כי הרכז זוכה להתעניינות ממספר קבוצות נוספות. לאפרוביטולה הגיע למועדון מבירת ספרד אחרי שנבחר לשחקן המצטיין של עונת 2018/19 בליגה המקומית, אך מיעט לשחק במדים הלבנים.

עוד נטען כי הירוקים מאתונה מעוניינים גם בסנטר זאק אוגוסט, שהפך הקיץ לשחקן חופשי אחרי שעזב את גלאטסראיי. אוגוסט שיחק בקבוצה לפני שתי עונות ומחזיק בדרכון יווני, מה שישאיר לפנאתינייקוס משבצת של זר פנויה. מעבר לכך, במועדון כבר הגיעו לסיכום עם הקלע הסרבי נמניה נדוביץ' ועם אקס הפועל חולון, מרקוס פוסטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי