נתניה גיששה אצל מאמן בית"ר תל אביב, גם אוזן וחיים מועמדים

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה
סלובודאן דראפיץ', שי ברדה | דני מרון

במועדון עדיין ישנה תקווה כי דראפיץ' וברדה ימשיכו אך מקווים לסיים את הסאגה עוד השבוע וכבר חושבים על חלופ. ריימונד אטוולד זכה לשבחים על הסגנון ההתקפי ושילוב הצעירים

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה סיימה עונה מאכזבת במקום העשירי בטבלה, ובמועדון מרחף סימן שאלה גדול לקראת פתיחת העונה הבאה. בעוד שבוע הקבוצה צפויה להתחיל את אימוניה ועדיין לא ברור מי מצמד המאמנים, סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, יגיעו לאימון הפתיחה. כפי שפרסמנו, במועדון הבהירו לשניים כי אין ביכולת הקבוצה לעמוד בחוזה שלהם לעונה הבאה ועליהם לקצץ כמחצית משכרם. השניים הבהירו באמצעות נציגם, רועי דניאל, כי יסכימו לקצץ עד 30%. במקרה כזה הודיע מנכ"ל המועדון, ניב גולדשטיין, כי השניים יצטרכו להיפרד לאחר שבע שנים ודראפיץ' יישר לבדו.

בינתיים השניים כאמור סירבו להצעה ובקבוצה פנו לאופציה חלופית. מאמן בית"ר תל אביב בת ים, ריימונד אטוולד, הוא המועמד הבכיר. ההולנדי שקיבל את הקרדיט בקבוצה מהליגה הלאומית הרשים את אנשי המועדון גם בזכות קידום השחקנים הצעירים והן בשל שיטת המשחק ההתקפית.

במועדון הבהירו הערב כי עדיין ישנה תקווה שצמד המאמנים הנוכחי ימשיכו אך אם זה לא יקרה, ינסו במועדון לקדם את השיחות מול אטוולד. "אנחנו רוצים לסיים את הסאגה כבר בתחילת השבוע", אמרו בנתניה. במועדון גם העלו אופציות נוספות כמו אופיר חיים שפתח את העונה שעברה בהפועל כפר סבא, ושחקן העבר של הקבוצה אורי אוזן, שהצליח עם קבוצת הנוער של הפועל תל אביב.

אופיר חיים
אופיר חיים. עלה כמועמד | אריאל שלום
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי