חני בוזגלו תקפה: "נהגתי לפי ההנחיות, לא מבקשת שיאחלו לי בריאות"

חני בוזגלו, יעקב בוזגלו
חני בוזגלו עם יעקב. נדבקה בקורונה | אודי ציטיאט

שעות ספורות לאחר שהתארחה שהתגלתה כחולה מאומתת בנגיף הקורונה, אמו של מאור באינסטגרם: "לא סיכנתי אף אדם. לא יצאתי מגבולות הבידוד. אני מצטערת שאני חולה, רק שלא ייצרו שקרים וכותרות על הגב שלי"

(גודל טקסט)

‏אחת הדאגות עם המתווה לחידוש ליגת העל הייתה שאחד מהשחקנים או אנשי הקבוצות יידבק בקורונה. עונת 2019/20 הגיעה לסיומה בשלום אך כעת נראה שגל התחלואה החדש לא פוסח על אף אחד. שלומי אזולאי ושובל גוזלן ממועדון ספורט אשדוד נדבקו בקורונה במהלך חופשה באילת.

הקורונה אינה פוסחת גם על המשפחה הלוהטת של הכדורגל הישראלי – משפחת בוזגלו. בתחילת החודש ילדיהם של מאור ומירן נאלצו להיכנס לבידוד. כעת נחשף על ידי רשת 13 כי אימו של הכדורגלן, חני, נמצאה חיובית לנגיף הקורונה, שעות ספורות לאחר שהתארחה באולפן של אברי גלעד וטלי מץ.

לאחר מכן, חני מסרה את תגובתה בפוסט תקיף בחשבון האינסטגרם שלה: "אני רוצה לעשות סדר בשמועות המרושעות שרצות עכשיו בכל מקום. נכון, אני חולת קורונה מאומתת, אך לא סיכנתי אף אדם ופעלתי עפי ההנחיות כדת וכדין. קיבלתי הודעת איכון שאני צריכה להיכנס לבידוד במשך שבועיים וכך עשיתי עד לרגע האחרון. כחלק מהסדרה "בוזגלוס" עשינו בדיקות קורונה ללא שום קשר לחשש כזה או אחר, עשינו למען הסדרה והצילומים בה. רק אחרי שסיימתי את הבידוד, הגעתי לאולפן הטלוויזיה של אברי גלעד אחרי ששוב – פעלתי עפ"י כל ההנחיות. לאחר מכן, בדיקת הקורונה יצאה חיובית ונשלחתי בחזרה לבידוד מוחלט. בשום רגע ובשום שלב לא יצאתי מגבולות הבידוד בניגוד לכל הנחייה כזו או אחרת. אז אני מצטערת שאני חולה ואני גם לא מבקשת שאף אחד יאחל לי בריאות, רק צדק ולא לייצר שקרים על הגב שלי"

View this post on Instagram

אני רוצה לעשות סדר בשמועות המרושעות שרצות עכשיו בכל מקום. נכון, אני חולת קורונה מאומתת, אך לא סיכנתי אף אדם ופעלתי עפי ההנחיות כדת וכדין. קיבלתי הודעת איכון שאני צריכה להכנס לבידוד במשך שבועיים וכך עשיתי עד לרגע האחרון. כחלק מהסדרה "בוזגלוס" עשינו בדיקות קורונה ללא שום קשר לחשש כזה או אחר, עשינו למען הסדרה והצילומים בה. רק אחרי שסיימתי את הבידוד, הגעתי לאולפן הטלוויזיה של אברי גלעד אחרי ששוב – פעלתי עפ"י כל ההנחיות. לאחר מכן, בדיקת הקורונה יצאה חיובית ונשלחתי בחזרה לבידוד מוחלט. בשום רגע ובשום שלב לא יצאתי מגבולות הבידוד בניגוד לכל הנחייה כזו או אחרת. אז אני מצטערת שאני חולה ואני גם לא מבקשת שאף אחד יאחל לי בריאות, רק צדק ולא לייצר שקרים וכותרות על הגב שלי

A post shared by Hani Buzaglo – חני בוזגלו (@buzaglohani) on

אסי בוזגלו, שנמצא בעיצומו של יום צילום 'לבוזגלוס 5' הגיב בנושא: "אני מקבל המון הודעות על כך שאמא שלי יצאה חיובית בבדיקה של הקורונה, אז רציתי להגיד לכם תודה על הדאגה! זה מאומת כנכון, היא יצאה חיובית בבדיקה, אני הייתי בבידוד לא התראיתי איתה. אין לה שום תסמינים והיא מרגישה מצוין. וזהו, חברה זה אצל כל אחד מאיתנו תגלו אחריות ותשמרו על עצמכם. תודה על הדאגה ושנשמע בשורות טובות אמן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי