סולשיאר: "שואו לא ישחק". יונייטד תנקום בצ'לסי על הגמר ב-2018?

אולה גונאר סולשיאר | GLYN KIRK/POOL/AFP via Getty Images

שנתיים אחרי ההפסד לבלוז, השדים האדומים יכולו להעפיל לגמר על חשבונם (ראשון, 19:50, בספורט1) ללא המגן השמאלי שעדיין לא כשיר. למפארד שזכה בתואר ארבע פעמים כשחקן: "אהיה גאה בשחקנים בכל מקרה"

(גודל טקסט)

כשהן נאבקות על הכרטיס הרביעי לליגת האלופות לצ'לסי ולמנצ'סטר יונייטד נותרו עוד משימה, ואולי אפילו חשובה לא פחות – המפגש היוקרתי בחצי גמר הגביע באצטדיון וומבלי שייערך מחר (ראשון, 19:50, שידור ישיר בספורט1). צ'לסי ויונייטד שלא נאבקות על האליפות בשנים האחרונות – זכו עד לא מזמן בתואר. השדים האדומים זכו בתואר ב-2016, עוד בימי לואי ואן חאל ואף הגיעה שוב למעמד הגמר ב-2018, אבל אז נעצרו על ידי הבלוז ועבורם זהו זמן מצוין להשלים נקמה.

פרט לאנגולו קאנטה ובילי גילמור  הפצועים, לזכותו של פרנק למפארד יעמוד סגל מלא. ווילפרדו קבאז'רו יהיה זה שיעמוד בשער ובמרכז ההגנה צפויים לעלות אנטוניו רודיגר וקורט זומה. וויליאן שיעזוב את הקבוצה בקיץ יפתח בחלק הקדמי וכן תמי אברהם וכריסטיאן פוליסיק, הצטיין בשורות צ'לסי מאז החזרה מפגרת הקורונה.

המאמן פרנק למפארד שזכה בתואר לא פחות מארבע פעמים כשחקן, משתוקק לעשות זאת לראשונה כמאמן: "זו הייתה שנה קשה בה לפעמים אנשים תהו לעצמם אם אנחנו יכולים לשחק ברמות הגבוהות. עכשיו הגענו לשלב מאוחר בגביע ואנחנו משחקים מול קבוצה פנטסטית. אם נעבור נפגוש קבוצה אחרת ממש טובה. התמזל מזלי לזכות בתואר כשחקן ועכשיו אני אעשה כמיטב יכולתי לעשות זאת שוב. אבל הגאווה של המועדון לא תיפגע אם נודח בחצי הגמר, אני אוהב מאוד את וומבלי ואהיה גאה מאוד בבחורים שלי בכל מקרה".

פרנק למפארד. יזכה בגביע גם כמאמן? | PETER POWELL/POOL/AFP via Getty Images

מנצ'סטר יונייטד מנגד, נחשבת לאחת הקבוצות הכי חמות באירופה מאז החזרה מהפגרה ובעיני רבים היא נחשבת למועמדת לגיטימית לזכות באליפות בעונה הבאה ומעבר לרצון לסיים את השנה עם תואר, במועדון ישמחו לנקום בצ'לסי באותו גמר מ-2018. גם במקרה של אולה גונאר סולשיאר, תהיה לו אפשרות לעלות עם הרכב חזק במיוחד שיכלול את פול פוגבה וברונו פרננדש בחוליית הקישור ואת אנתוני מרסיאל ומרקוס ראשפורד בחוליית ההתקפה.

לעומת זאת מי שלא יהיה בסגל הוא לוק שואו. המאמן אולה גונאר סולשיאר דיבר על כל במסיבת עיתונאים: "אני לא יכול לראות אותו מתאושש עד המשחק. ברנדון וויליאמס, בתקווה שיהיה בסדר, הוא זה שיפתח בהרכב".

על הלו"ז הצפוף הוסיף: "לא ראינו באיזה מצב השחקנים מכיוון שאימון היום עדיין לא התחיל. אבל אני מעדיף להיות במצב שמשחקים הרבה מאשר שלא נשחק בכלל. אם אתה מגיע למעמד של חצי גמר גביע, תעשה הכל כדי לסיים את המשחק עם ניצחון".

לוק שואו
לוק שואו. לא ישחק | STRINGER/AFP via Getty Images
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי