יורד ללאומית: אורי גוטמן מונה למאמן סקציה נס ציונה

המאמן בן ה-35 שהחל את העונה שעברה בהפועל חדרה ועזב לאחר חילוקי דעות עם ההנהלה, יחליף את ליאור זדה וינסה להחזיר לליגת העל את היורדת הטרייה

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה יצאה היום (שני) לדרך חדשה. הקבוצה, שעל אף שרשמה פלייאוף תחתון מרשים, ירדה ללאומית לאחר הפסד 1:0 לעירוני קריית שמונה במשחק המכריע, מינתה מאמן חדש – אורי גוטמן (35), שהחל את העונה שעברה בהפועל חדרה. הוא יחליף את ליאור זדה שעזב את המועדון לפני חמישה ימים על אף שבמועדון רצו לראותו ממשיך

גוטמן, כזכור, התפטר בסוף נובמבר אחרי חילוקי דעות עם ההנהלה על אף פתיחת עונה לא רעה. בעשרת המשחקים בהם עמד על הקווים רשם רק הפסד בודד וסיים בתיקו מאופס עם מכבי תל אביב. לאחר מכן היה מחוסר קבוצה.

כעת, ינסה להחזיר את נס ציונה לליגה הבכירה. למאמן החדש של נס ציונה מצפה עבודה לא פשוטה כאשר רוב הסגל עזב וביניהם החלוץ רז שטיין שצפוי להישאר בליגת העל והמגן בן סיטלקול שחתם בהפועל פתח תקווה. למעשה, בסגל נותרו רק אופק ביטון, אמנון טדלה וסהר לוי שנחשב לאחד הסמלים של הקבוצה כאשר נמצא במועדון עוד מהימים בהם שיחקה בליגה א' ועד לליגת העל וכאמור ימשיך גם בעונה הבאה.

עד היום בנו של אלי גוטמן אימן את קבוצת הנוער של אסי גלבוע במשך שנה אחת, את קבוצת נערים א' ונערים ב' במכבי חיפה, ושימש כעוזרו של יוסי אבוקסיס בבני סכנין ולאחר מכן שנתיים בבני יהודה.

אורי גוטמן
אורי גוטמן. חוזר לקווים | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי