דרמה בספרד: שחקני פואנלברדה נדבקו בקורונה, משחק ההישרדות של לה קורוניה נדחה

אצטדיון הריאזור | amie McDonald/Getty Images

שישה שחקנים נמצאו חיוביים בקבוצה ממדריד, שנאבקת על עלייה לליגה הראשונה. דפורטיבו, שנלחמת על ההישארות, שוקלת לדרוש ניצחון טכני. שאר משחקי המחזור נערכו כרגיל

(גודל טקסט)

דרמה ענקית במחזור הסיום של הליגה השנייה בספרד: דפורטיבו לה קורוניה הייתה אמורה לארח הערב (שני) את פואנלברדה למשחק קריטי מבחינת שתי הקבוצות, אלא שהמפגש נדחה לאחר ששישה משחקני הקבוצה האורחת נמצאו חיוביים לקורונה ולא ברור מתי יתקיים.

בעקבות המצב, מנהלת "לה ליגה" החליטה על הצעד הדרסטי על מנת למנוע הדבקות נוספות במשחק עצמו ושחקני פואנלברדה עשו את הדרך חזרה למדריד במטוס שאורגן עבורם. לה קורונה, פעם קבוצת ליגת האלופות למי ששכח, נאבקת נגד הירידה לליגה השלישית כשהיא רחוקה נקודה אחת מעלייה מעל הקו האדום, בעוד הקבוצה מפרברי עיר הבירה נמצאת בתמונת פלייאוף העלייה לליגה הבכירה.

לצד הביטול המשחק הספציפי הזה, הוחלט לקיים את שאר משחקי המחזור על אף שגורלן של דפורטיבו ופואנלברדה תלוי בתוצאות המקבילות. ב"מארקה" דווח כי הקבוצה ממחוז גליסיה שוקלת לדרוש שיוענק לה ניצחון טכני במשחק, בטענה לאי הופעה של היריבה, שערכה בדיקות קורונה לשחקניה 48 שעות לפני המשחק ולכן הייתה צריכה לדעת שחלקם נדבקו.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי