ז'רמי מתייה הודה: "לא רציתי להגיע לברצלונה"

ז'רמי מתייה
ז'רמי מתייה | צילום: Gettyimages

הצרפתי, שפרש ממשחק פעיל לפני כחודש, סיפר כי הוא לא הרגיש מוכן לעזוב את ולנסיה: "ידעתי שאני לא ברמה של האחרים וחששתי שלא אעמוד בציפיות"

(גודל טקסט)

ז'רמי מתייה הוא ללא ספק אחד משחקני הרכש המושמצים ששיחקו בברצלונה. הצרפתי שהגיע בקיץ 2014 מוולנסיה ושיחק כשלוש שנים בבירת קאלטוניה, זכה עם המועדון בתארים רבים ואף היה שותף פעיל בעונת הטרבל עם לואיס אנריקה, אך עבור האוהדים זה לא אף פעם לא היה מספיק.

כעת, הצרפתי בן ה-36 שהודיע בחודש יוני על פרישה מכדורגל בגיל 36, לאחר שהעביר את שלושת עונותיו האחרונות בספורטינג ליסבון, חשף ב'ספורט' שהמעבר לברצלונה נכפה עליו: "לא רציתי לנסוע לברצלונה, אבל עזבתי על פי בקשתו של הנשיא. פחדתי כי חשבתי שלא אעמוד בציפיות".

מתייה הסביר שעשה כמיטב יכולתו להישאר בוולנסיה: "קיבלתי הצעה מברצלונה והגעתי לאחר מכן לוולנסיה. אמרתי להם שאשאר אם אקבל אותה הצעה, ההנהלה טענה שהם לא יוכלו לעמוד בסכומים ואני לא הייתי מוכן להישאר עבור 200,000 יורו בשנה".

על התקופה בברצלונה: "השנה הראשונה הייתה מדהימה, טוענים שלא שיחקתי הרבה, אבל השתתפתי ב-56 אחוז מהדקות וזכיתי בכל תואר אפשרי. עם זאת, ידעתי שאני לא ברמה של האחרים ולא רציתי לקפוץ מהר מדי. הרגעים הכי טובים בקריירה שלי היו בוולנסיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי