בכר: "מעריך כל רגע שאני פה", עסקת אגאדה מסתבכת

ברק בכר | האתר הרשמי של מכבי חיפה

עידן חדש במכבי חיפה. המאמן העביר את האימון הראשון לעונת 20/21:" מרגש להיות כאן, יש פה תנאים מאוד טובים". חלוץ קטמון רוצה לעבור לקבוצה בה ישמש כינור ראשון, הפועל חיפה בתמונה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

עידן ברק בכר במכבי חיפה יצא רשמית לדרך. המאמן החדש של הירוקים ערך הערב (ראשון) את אימון הבכורה שלו ושל עונת 2020/21 שפתח.

באימון נכחו גם סגן הנשיא, עוזי מור, וגם מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, אשר איחלו לשחקנים ולצוות בהצלחה. האימון נפתח בהפתעה של בכר לשחקנים, עם משחק טניס רגל בין השחקנים לבין הצוות, כאשר השחקנים ניצחו בסיום 6:7.

בכר סיפר: "זה מאוד מרגש להיות כאן, בטח כאחד שגדל על המועדון הזה. סיפרתי קצת על זה לשחקנים כדי שיבינו כמה אני מעריך את זה שאני פה, באמת צריכים להעריך את זה. גדלתי לא רחוק מכאן ולמדתי בבית ספר קרוב. עשינו ריצות שדה פה בשיעורי ספורט. המקום התפתח וזו פשוט חוויה. יש כאן תנאים מאוד טובים למאמן. התחושות טובות מאוד, זה מאוד מרגש.

נטע לביא, דולב חזיזה, מוחמד עוואד, סאן מנחם | האתר הרשמי של מכבי חיפה

במקביל לאימון הפתיחה, מסתמן טוויסט בעלילה בנושא וויליאם אגאדה. החלוץ היה אמור לחתום במכבי חיפה לארבע שנים ולצאת בהשאלה, אך נראה כי רגע לפני החתימה הרשמית השחקן של הפועל קטמון שינה את דעתו. אגאדה הבהיר לראשי קטמון שאינו מעוניין להפוך לשחקן מושאל ורוצה להצטרף לקבוצה בה ישמש ככינור ראשון, ולכן החל שוב בשיחות עם אנשי הפועל חיפה, שכבר סיכמו עמו עוד לפני ההצעה של היריבה העירונית.

בצד האדום של הכרמל מקווים לסגור כמה שיותר מהר את העסקה, אפילו עוד הלילה. המתווה הוא השאלה עם אופציית רכישה, כאשר גם עירוני קריית שמונה עוקבת בנושא ועשויה לפנות ישירות למועדון הירושלמי.

וויליאם אגאדה
וויליאם אגאדה | עדי אבישי
עוד באותו נושא: ברק בכר, וויליאם אגאדה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי