צפו: קנזס סיטי העפילה לרבע גמר הפלייאוף, 90 דקות לקינדה

הקשר חזר להרכב וכמעט כבש בנגיחה אך נעצר על ידי השוער. למרות שלא הפסיקה לאיים על שער היריבה, קבוצתו הכריעה את המשחק רק בפנדלים אחרי ניצחון 1:3. בשלב הבא ביום שישי מחכה פילדלפיה יוניון

(גודל טקסט)

ליגת ה-MLS ממשיכה גם היא להתקדם לשלבי ההכרעה וכעת הגיע שלב הפלייאוף. גדי קינדה, קשרה של קנזס סיטי, כמובן מושך את תשומת הלב של אוהדי הכדורגל בישראל. קנזס סיטי שסיימה במקום הראשון במחוז, פגשה את ונקובר וייטקאפס והעפילה לרבע הגמר לאחר דרמה גדולה.

קינדה שפתח בהרכב אחרי שבמשחק הקודם עלה מהספסל ל-23 דקות, קיבל כרטיס צהוב כבר בדקה התשיעית ובדקה ה-18 כמעט כבש בנגיחה אבל השוער רשם הצלה גדולה. בהמשך רשם עקב יפה בתוך הרחבה והיה מהטובים בשורות קנזס. קבוצתו החזיקה יותר בכדור – 62% ואיימה לא פחות מ-36 פעמים על השער ואף פגעה בקורה, אך לא הצליחה לכבוש. המשחק הגיע להכרעה מהנקודה הלבנה. קינדה לא היה חלק מארבעת הבועטים הראשונים.

היריבה, בשורותיה שיחק גם לאונרד אווסו, הקשר האחורי שהצטרף בינואר מ-מ.ס אשדוד, החמיצה כבר את הבעיטה הראשונה. אלאן פולידו ואילי סאנצ'ס כבשו לזכות קנזס, אלא שאז דניאל שאלוי, הבן של החלוץ האגדי של בית"ר ירושלים, החמיץ ובתום שלוש בעיטות לכל קבוצה הוליכה קנזס 1:2. למזלה, יורדי ריינה לא עמד בלחץ, היריבה כבשה רק אחד מארבעת הפנדלים הראשונים וקנזס ניצחה 1:3 אחרי שג'יאנלוקה בוסיו הקשר כבש. עד היום הקשר הספיק לרשום שש הופעות במהלכן כבש פעמיים והוסיף בישול. בשלב הבא, ביום שישי, תחכה לקבוצה פילדלפיה אוניון שגברה בדרך על ניו אינגלנד רבולושן.

גדי קינדה | Emilee Chinn/Getty Images

עוד באותו נושא: גדי קינדה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי