"המועמדות הסופיות לצירוף קוטיניו: ארסנל, טוטנהאם ולסטר"

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | Gettyimages

בעקבות סיום העונה בפרמיירליג, סוכנו של הברזילאי מנסה לקדם את העברתו לאנגליה. על פי 'ספורט' הקטאלוני שתי הקבוצות שהבטיחו את מקומן בליגה האירופית והתותחנים ינסו להשאילו מברצלונה. טרינקאו עזב את בראגה

(גודל טקסט)

עונת 2019/20 בפרמיירליג הסתיימה אתמול (ראשון) ולקבוצות האנגליות התפנה זמן לרכש. כעת, אחד השמות החמים לחזור לממלכה הוא פיליפה קוטוניו שבדרך החוצה מברצלונה. סוכנו של השחקן קיה גורבצ'יאן ניהל בשבועות האחרונים שיחות מול הקבוצות בפרמיירליג, כאשר המטרה היא לנסות להשאיל את הברזילאי עם אופציית רכישה, בדיוק כפי שעשתה ברצלונה אשתקד עם באיירן מינכן, שהחליטה שלא לממש את האופציה.

על פי הדיווחים ב'ספורט' הקטאלוני שלוש הקבוצות הרציניות ביותר לגבי קוטיניו הן לסטר וטוטנהאם,  שישחקו בעונה הבאה בליגה האירופית וארסנל, שתוכל גם היא להעפיל למפעל המשני של אופ"א, אם תנצח את צ'לסי בגמר הגביע האנגלי.

גורבצ'יאן התייחס לאחרונה לגישושים מול מועדונים בפרמיירליג: "אנחנו מחפשים לראות אם יש לנו אופציה להשיב אותו לאנגליה כי שם הוא כבר הוכיח את עצמו". עם זאת, נראה שהשכר של קוטניניו עלול להוות מכשול, הברזילאי משתכר בסכום של 20 מיליון יורו לעונה ויהיה קשה לראות איזו קבוצה תהיה מוכנה להמר עליו, במיוחד בתקופת הקורונה. לכן נראה שהקשר ייאלץ להפחית משמעותית בשכרו.

פרנסיסקו טרינקאו בועט
פרנסיסקו טרינקאו | VLADIMIR SIMICEK/AFP via Getty Images

בתוך כך, פרנסיסקו טרינקאו שנרכש בחודש ינואר על ידי ברצלונה בסכום של 31 מיליון יורו, ערך אמש (ראשון) את משחקו האחרון בבראגה, וסיים עונה מוצלחת בליגה הפורטוגלית עם 8 שערים ו-6 בישולים. כעת הוא בדרכו לברצלונה.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי