אוהדי ריאל מדריד בחרו: סרחיו ראמוס גדול מראול

ראול וסרחיו ראמוס | Denis Doyle/Getty Images

לאחר עונת השיא של הקפטן, ב"מארקה" הציגו סקר מי השחקן הספרדי הגדול בתולדות המועדון. הבלם נבחר על חשבון החלוץ האגדי והקדים גם את איקר קסיאס ושמות גדולים נוספים

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בדיוק לפני שנה הובסה ריאל מדריד 7:3 בדרבי נגד אתלטיקו מדריד במשחק ידידות בארה"ב. מי היה יכול לדמיין שהקבוצה של זינדין זידאן תזכה באליפות. אחד מכוכבי הבלאנקוס בדרך לתואר היה הקפטן סרחיו ראמוס שהציג את אחת העונות הטובות בקריירה שלו. הבלם היה חלק מהגנת הברזל של הבלאנקוס ואף רשם עונת שיא מבחינת כיבושים – 13 בכל המסגרות. בספרד ממשיכים לפאר את הקפטן שמדורג שני במספר התארים במועדון (22) וחמישי בטבלת מספר ההופעות.

ב"מארקה", אתר הספורט הגדול במדריד, הציגו סקר אוהדים ענק ושאלו האם ראמוס הוא השחקן הספרדי הגדול והחשוב בתולדות המועדון. "חמש אליפויות ספרד וארבעה גביעי צ'מפיונס פותחים את הדיון", נכתב על הבלם שהגיע מסביליה בגיל 19 איי שם ב-2005, עם אזכורים גם למנהיגותו ולכך שהוא מייצג את הבלם המודרני.

ראמוס עמד ברשימה אחת עם כוכבי ענק כמו ראול, שיאן ההופעות של המועדון (741 משחקים) עד היום, וסגן מלך השערים (323), האיש עליו נאמר: "ראול הוא ריאל מדריד, וריאל מדריד היא ראול", וכן עם השוער איקר קסיאס שרשם 725 במדי הקבוצה ונחשב לאחד השוערים הגדולים בהיסטוריה.

ראול, סרחיו ראמוס ואיקר קסיאס. שאלה לא פשוטה | Denis Doyle/Getty Images

שמות נוספים שהועלו הם פאקו חנטו, שיאן התארים של המועדון (23), שזכה חמש פעמים ברציפות בגביע אירופה בין 1955 ועד 1960, והוא היחיד בתולדות המפעל שיש לו שישה גביעים; האחרון ברשימה הוא אמיליו בוטראגיניו שעל כינויו ה"עייט" נקראת קבוצת הקינטה דל בויטרה ששלטה בספרד באמצע-סוף שנות ה-80.

קרוב ל-60 אלף אוהדים הצביעו בסקר, וראמוס נבחר עם 31%. ראול מדורג שני עם 24% מהקולות, קסיאס שלישי עם 22%. ראמוס עצמו ייעדר מהגומלין נגד מנצ'סטר סיטי באיתיחאד ביום שבת הבא, אבל הוא עדיין מפנטז להניף את הגביע עם האזניים הגדולות גם העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי