אגוארו ייעדר מהגומלין נגד ריאל, מריאנו אובחן כנשא קורונה ולא ישחק

פפ גווארדיולה, סרחיו אגוארו
פפ גווארדיולה וסרחיו אגוארו. החלוץ ייעדר | LAURENCE GRIFFITHS/POOL/AFP via Getty Images

הארגנטינאי לא הצליח להתאושש מהפציעה בברך פפ אישר שיחמיץ את המשחק באיתיחאד. ברנרדו סילבה החמיא למאמנו: "אין מישהו טוב ממנו להכין אותנו נגד יריבה כזו". אצל הספרדים, החלוץ נבדק ויצא חיובי ולא יהיה בסגל

(גודל טקסט)

בדיוק לפני תשע שנים הגיע סרחיו אגוארו למנצ'סטר סיטי בתמורה ל-35 מיליון ליש"ט. החלוץ שכבש את שער האליפות הדרמטי ב-2011/12 והפך לאגדה במועדון עם 254 שערים ב-370 משחקים, נעדר ממחזורי הסיום בליגה והיה במירוץ נגד הזמן כדי להחלים עד לגומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד ריאל מדריד ביום שישי הבא. אלא שהוא לא הצליח.

פפ גווארדיולה אישר: "אני לא חושב שהוא יספיק לחזור בזמן". החלוץ, שסבל מפציעה בברכו במהלך המשחק נגד ברנלי, הבקיע העונה 23 שערים ב-32 משחקים. מי שימלא את מקומו הוא החלוץ גבריאל ז'סוס שכבש את שער השיוויון היקר בסנטיאגו ברנבאו בנגיחה. המאמן הוסיף כי שחקניו חייבים להיות רעבים: "זו תחרות שונה, יריבה שונה, אי אפשר להשוות לשום דבר שקשור לליגה".

גם ברנרדו סילבה התייחס למשחק ובראיון ל"מארקה" הביע ביטחון במאמנו: "אין מישהו טוב ממנו להכין אותנו נגד יריבות ספרדיות, הוא מכיר אותן מעולה ויודע היטב איך לשחק נגד ריאל". על היריבה אמר: "מאז חידוש הליגה ריאל ניצחה כמעט בכל משחקיה וזכו באליפות בצדק, זה רק ידרבן אותנו. עלינו להיות בכושר טוב, אחרת לא נעבור".

גבריאל ז'סוס
גבריאל ז'סוס חוגג במשחק בברנבאו | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

עוד אמר: "ליגת האלופות מאוד קשה אבל השנה כבר עשינו דבר גדול עם הניצחון במשחק החוץ. למדנו את הלקח. בשנה שעברה לא הצלחנו לכבוש נגד טוטנהאם ולכן הודחנו. הפרטים הקטנים יכריעו ועלינו לדעת איך להתנהל ביתרון. סיטי מאמינה בעצמה".

גם היריבה ריאל מדריד החלה בהכנותיה לקראת המשחק וחזרה להתאמן היום (שלישי). השחקנים עברו בדיקות קורונה בביתם כמובן ואחד השחקנים נמצא חיובי. בתקשורת הספרדית דיווחו שמדובר במריאנו דיאס החלוץ וכעבור דקות ספורות אישרו את העניין באתר הרשמי של המועדון. החלוץ יישאר בביתו ולא ימריא לאנגליה. כמובן שקיום הגומלין לא מוטל בספק שכן השחקנים התפזרו לחופשה בת תשעה ימים לאחר הזכייה באליפות. "הוא מרגיש טוב ועומד בהנחיות של הבידוד הביתי", נמסר. מנגד, מרסלו שנעדר ממחזורי הסיום של העונה – התאמן כרגיל ויהיה כשיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי