בניסוי הכלים הראשון: הפועל ת"א הפסידה 2:1 לבני יהודה

הקבוצה של ניר קלינגר הפסידה במשחק אימון לחניכיו של אלישע לוי, כששני הצדדים לא הרשימו יותר מדי. דור ג'אן כבש ובישל לשי מזור, איליי טמם השווה זמנית

(גודל טקסט)

המשחקים הרשמיים של עונת 2020/21 בכדורגל הישראלי יחלו בעוד כשבוע וחצי, והערב (שלישי) הפועל תל אביב ובני יהודה ערכו ניסוי כלים ראשון כשהתמודדו במשחק אימון בשכונת התקווה ובו האדומים של ניר קלינגר נכנעו 2:1 לקבוצה של אלישע לוי.

המשחק ערך 75 דקות וחולק לשלושה שלישים של 25 דקות כל אחד. הקצב היה יחסית איטי וחוסר החדות הייתה ניכרת על השחקנים. דור ג'אן בישל לשי מזור בדקה ה-50 את ה-0:1 של בני יהודה, ובדקה ה-60 איליי תמם השווה מקרוב אחרי בישול של עדן הרשקוביץ' שחזר מהשאלה בהפועל רמת גן.

השער המכריע הגיע בדקה ה-65, כשג'אן הוסיף לבישול שלו גם כיבוש מפנדל אחרי הכשלה על ג'וף גאירה. עם זאת, נראה שההכשלה הייתה מחוץ לרחבה וניר קלינגר התעצבן מאוד על השריקה לכדור עונשין מ-11 מטרים, אך כמובן לא היה VAR ולבסוף הוחלט לשרוק לפנדל. ג'אן בעט כדור עוצמתי אל הרשת וכבש.

ניר קלינגר | הפועל תל אביב

הפועל ת"א שיחקה עדיין ללא שלושת ההחתמות שלה ביומיים האחרונים, לבאן קוטליה, ארמנדו קופר ועומאר בראון. ארנסטס שטקוס שיחק לראשונה ופתח בהרכב, כמו גם עמיד מחאג'נה וניב סרדל.

מן העבר השני, בבני יהודה פתחו בהרכב עם שלושה נבחנים – עבדי פרחאת, מור חוזז ואמיר חלאילה. גם פדרו קמפוס ואליאן רוחנא על ב-11 ושיחקו לראשונה יחד עם חבריהם החדשים.

אלישע לוי אמר בסיום: "קודם כל אנחנו תמיד רוצים לנצח. ברור שמדובר במשחק הכנה על מנת להביא את הקבוצה בצורה הכי טובה שאפשר. זאת הזדמנות טובה לראות את השחקנים הצעירים שלנו ושחקנים שמגיעים מבחוץ (נבחנים). אני חושב שבסך הכל היה משחק הכנה טוב".

ארנסטס שטקוס | הפועל תל אביב

הרכבים

בני יהודה: עומר ניראון, עבדי פרחאת, דן מורי, דניאל פלשר, מור חוזז, תאמבי סגס, אליאן רוחנא, שי מזור, אריאל לזמי, פדרו קמפוס, אמיר חלאילה.

הפועל ת"א: ארנסטס שטקוס ניב סרדל, רז שלמה, עמיד מחאג'נה, דורון ליידנר, שי אייזן, רועי דיין, עמנואל בואטנג, דני גרופר, אושר דוידה, עומרי אלטמן.

עמיד מחאג'נה | הפועל תל אביב
ניב סרדל | הפועל תל אביב
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי