מוריניו עקץ את ברונו פרננדש וסימן חמש מטרות רכש

ז'וזה מוריניו | Sebastian Frej/MB Media/Getty Images

מאמן טוטנהאם ביקר את כמות הפנדלים שמנצ'סטר יונייטד קיבלה העונה והכין רשימת חיזוק לקיץ, בה נמצאים בין השאר בלם דרום קוריאני ושני שחקנים שירדו ליגה

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

טוטנהאם חוותה עונה לא פשוטה. דווקא אחרי שהגיעה בעונה שלפני כן לגמר ליגת האלופות, הקבוצה חוותה הרבה בעיות על כר הדשא ומחוצה לו ונפרדה אחרי חמש שנים מהמאמן מאוריסיו פוצ'טינו. ז'וזה מוריניו מונה במקומו, אך גם עם 'המיוחד' התרנגולים לא היו יציבים וסיימו את העונה במקום השישי.

מוריניו עקץ היום (רביעי) את מנצ'סטר יונייטד והכוכב שלה ברונו פרננדש. השדים האדומים שברו ב-2019/20 את שיא הפנדלים לקבוצה בעונה אחת, כשזכו בכדור עונשין מ-11 מטרים במחזור הסיום ב-0:2 על לסטר, וזה היה הפנדל ה-14 שלהם העונה.

מאמן טוטנהאם עוד יותר נוטר טינה ליונייטד מכיוון שבמשחק האחרון בין שתי הקבוצות (1:1) נשרק לטובת השדים האדומים פנדל שלא היה, ולמרות זאת הוא לא בוטל על ידי ה-VAR והסתיים ברשת. כמה דקות לאחר מכן, פרננדש התחזה ברחבה במטרה לסחוט פנדל נוסף, אך לא קיבל את מבוקשו.

ברונו פרננדש | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

הקשר הלוהט כבש עשרה עשרים והוסיף שמונה בישולים ב-20 הופעותיו במנצ'סטר יונייטד מאז הצטרף בינואר וללא ספק השפיע מיידית, אך שישה משעריו נכבשו מהנקודה הלבנה. מוריניו עקץ ואמר: "ברונו שיחק טוב מאוד, שיפר את יונייטד והוכח גם כבועט פנדלים נהדר, מהטובים בעולם, כי היו לו בערך 20 כאלה כדי להבקיע".

בנושא אחר, על פי דיווח בתקשורת האנגלית, מאמן טוטנהאם סימן לעצמי חמש מטרות רכש לקיץ הקרוב. הראשון הוא שחקן מרכז השדה של סאות'המפטון, פייר אמיל הויביירג בן ה-24, ששמו נקשר כבר תקופה ארוכה לתרנגולים והמועדון שלו דורש בעבורו 25 מיליון ליש"ט.

חוץ ממנו, 'המיוחד' רוצה גם מגן ימני חדש, כשטימותי קסטנייה מאטאלנטה עשוי להגיע, בזמן שגם פריז סן ז'רמן מעוניינת בו. גם בלמה הדרום קוריאני של בייג'ינג גואן, קים מין-ג'ה בן ה-23, מועמד, ומחירו ינוע בסביבות ה-15 מיליון ליש"ט. מלבדם, מוריניו מעוניין גם בחלוץ וסימן שני שחקני התקפה של בורנמות', היורדת הטרייה לצ'מפיונשיפ: קאלום ווילסון בן ה-28 ודייוויד ברוקס, שחקן הכנף בן ה-23.

פייר אמיל הויביירג | Robin Jones/Getty Images
עוד באותו נושא: ברונו פרננדש, ז'וזה מוריניו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי